Fbi-Crew Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 als je een gang wilt kan het maar tot 8 mensen maar hoe kan je het verhogen en er is een bot die je grove recruiten slimmer maakt of zo hij kan auto rijden en meer dingen Reageren
tjoef Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Allemaal nee Ik denk dat je wel een gangmember kan laten rijden, maar dan zal je zelf zeer goed moeten kunnen modden. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Allemaal nee Ik denk dat je wel een gangmember kan laten rijden, maar dan zal je zelf zeer goed moeten kunnen modden. die 2 de wel een goed bot ik ga kijken of ik hem kan viden Reageren
K.O. Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Dat eerste zit hoogswaarschijnlijk hardcoded in de .exe en dat is dus niet te veranderen. Ik weet niet precies wat je met dat tweede bedoelt, voornamelijk door het gebrek aan Nederlands. Je kunt met SCM modding met een bepaalde actor spawnen in de vorm van een OG Homie die je een bepaalde route laat afleggen in een auto. Door diverse wijzigingen te maken in verschillende data bestandjes kun je je maten ook wel wat slimmer proberen te laten worden, of in ieder geval sterker. Ik snap alleen niet waar je het over hebt met die 'bot'. Ik ken in ieder geval geen automatisch programma dat bovenstaande handelingen zou moeten kunnen verrichten. Reageren
kiny Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Dat eerste zit hoogswaarschijnlijk hardcoded in de .exe en dat is dus niet te veranderen. Ik weet niet precies wat je met dat tweede bedoelt, voornamelijk door het gebrek aan Nederlands. Je kunt met SCM modding met een bepaalde actor spawnen in de vorm van een OG Homie die je een bepaalde route laat afleggen in een auto. Door diverse wijzigingen te maken in verschillende data bestandjes kun je je maten ook wel wat slimmer proberen te laten worden, of in ieder geval sterker. Ik snap alleen niet waar je het over hebt met die 'bot'. Ik ken in ieder geval geen automatisch programma dat bovenstaande handelingen zou moeten kunnen verrichten. met bot bedoeld hij waarschijnlijk mod Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) met bot bedoeld hij waarschijnlijk mod Dat is dan niet duidelijk hé! Als iedereen wat anders denkt bij het woordje bot krijg je allemaal verschillende reacties. Maar bij bot denk ik eerder aan een soort van automatische script, of gewoon een deel v/h menselijk lichaam, je kan ze ook breken. Het was natuurlijk een stuk makkelijker geweest als de topicstarter wat meer aandacht en tijd had besteedt aan zijn post en vraag, dan was het waarschijnlijk een stuk duidelijker geweest. En gissen naar dat gene wat hij bedoeld kan iedereen, maar dat blijft gokken zonder dat je het zeker weet. Bewerkt: 27 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
klikoe Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Je kan ook de driver mod installeren, dan word je auto bestuurd door iemand anders en kan je zelf kiezen waar je heen gaat. Verder begrijp ik je vraag niet helemaal. (Je had dit ook eigenlijk bij het ''ik zoek een mod'' topic moeten vragen.) klikoe Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Dat eerste zit hoogswaarschijnlijk hardcoded in de .exe en dat is dus niet te veranderen. Ik weet niet precies wat je met dat tweede bedoelt, voornamelijk door het gebrek aan Nederlands. Je kunt met SCM modding met een bepaalde actor spawnen in de vorm van een OG Homie die je een bepaalde route laat afleggen in een auto. Door diverse wijzigingen te maken in verschillende data bestandjes kun je je maten ook wel wat slimmer proberen te laten worden, of in ieder geval sterker. Ik snap alleen niet waar je het over hebt met die 'bot'. Ik ken in ieder geval geen automatisch programma dat bovenstaande handelingen zou moeten kunnen verrichten. met bot bedoeld hij waarschijnlijk mod Bot´s zijn ook computer gestuurde spelers. Zoals alle peds die rondlopen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Dat je gang maar tot acht members kan klopt niet, ik heb in mijn spel 10 grove gasten en 10 ballas en 6 aztecas en 4 vagos. Als je het recruiten bedoelt, ik denk dat je dat met .scm moet scripten. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Kijk Boys Girls ik leg het effe uit ik zat te kijen op youtube en zag dat je een grove street member dingen kan laten doen hij kan rijdem en andere stuffzz ik ga kijken of ik hem nog zie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Kijk Boys Girls ik leg het effe uit ik zat te kijen op youtube en zag dat je een grove street member dingen kan laten doen hij kan rijdem en andere stuffzz ik ga kijken of ik hem nog zieKan je dit aub nogmaals uitleggen maar nu in ABN? Wat bedoel jij met Grove Street member dingen .. gangbang? Rijdem en andere stuffzz is ook erg onduidelijk. Heb je al gezocht op google of een andere zoekmachine? Probeer anders in contact te komen met de maker van dat fimpje. Je kan hier ook de [ youtube ] BBcode gebruiken, misschien dat het dan allemaal veel duidelijker wordt, een filmpje zegt vaak meer dan dat jij kan uitleggen. Edit @ hieronder: Dat je dat er allemaal uit kan halen, dus stuffzz = drive-by . Je kan je ook laten rondrijden door Michelle Cannes en dat zonder modificatie. Bewerkt: 28 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik zal het even vertalen Hij zag dus een filmpje op youtube en in dat filmpje zag je je Grove street homies in auto's rijden waar jij bij zat , dus waarschijnlijk een drive-by waar de homies reden en hij zag dat ze nog meer dingen deden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.