samin00 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 1.ik wil binnennkort en voetbalspel halen welk is het best? 2.http://youtube.com/watch?v=wMijfLV1xaw de beste gta 4 video stunt ooit! 3. weet iemand een link met een goede motor gta 4 stunt video Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 druk gewoon (GTA 4 bike stunts) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 1.ik wil binnennkort en voetbalspel halen welk is het best?2.http://youtube.com/watch?v=wMijfLV1xaw de beste gta 4 video stunt ooit! 3. weet iemand een link met een goede motor gta 4 stunt video 1. waarom vraag je dat hier? Ga naar de Games --> sportzone van dit forum. 2. Wat boeit dit? 3. Youtube heeft een zoekmachine, typ daar 'Motorcycle stunt GTA IV' en je vind er zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 1.ik wil binnennkort en voetbalspel halen welk is het best?2.http://youtube.com/watch?v=wMijfLV1xaw de beste gta 4 video stunt ooit! 3. weet iemand een link met een goede motor gta 4 stunt video Ach joh, vreemd genoeg ben ik in een goeie bui. Mijn LIVE is kut, maar toch. Dus ik zal je met vraag 1 helpen. Het antwoord op je eerste vraag kan ik natuurlijk niet voor jou beantwoorden, maar als ik jou was zou ik FIFA 08 niet nemen. Ik vind EA te veel aan geld denken en ze raffelen het meeste af (terwijl MoH er fantastisch uitziet, is dat 1 meesterwerkje van EA), PES vind ik ook wel een goeie game. Dat hangt er meer van af van wat jij wilt, een game die een beetje op FIFA lijkt eigenlijk. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar This Is Football. Goed spel, niet zo heel bekend, maar een goed spel. Antwoord vraag 3) Hier vind je ook nog wat bikestunts, via google video: Ahum, hier dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 1.ik wil binnennkort en voetbalspel halen welk is het best?2.http://youtube.com/watch?v=wMijfLV1xaw de beste gta 4 video stunt ooit! 3. weet iemand een link met een goede motor gta 4 stunt video 1. fifa is algemeen het beste maar heeft de gezichten kloppen niet, maar heeft wel suppeerrrr veel licenties pes is qua gameplay wat beter en heeft goed kloppen de gezichten maar heeft weining competities en ook nog eens weinig licenties 2. tttjaa ben het wel met je eens 3. volgens mij staan er in die stuntvideo van jou genoeg gangsta tricks met motoren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Nice filmpje... Egt! FIFA is egt goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten. En wel ja, ik ben nu in een extreem goede bui, dus geef ik nog een tip als je zelf een stunt wilt doen. Ga naar Bohan, en daar heb je een soort brug die niet helemaal klaar is. Ga met je motor of auto daar naar toe, ga op volle snelheid, en probeer de jump te maken. Nog wat lolligs: Je moet er op het laatst uit springen, dan moet je kijken of je op dat laatste stukje brug komt . Aju paraplu![/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Dat stunt filmpje was best vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sweetsticks Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten. Omdat niet iedereen iets tegen EA heeft. Ik heb er bijvoorbeeld niks tegen. De games die ik van ze heb vind ik te gek, en als ik iets niet leuk vindt dan koop ik 'm gewoon niet. Simpel toch. Ben geen meelopertje met de rest.. EA is slecht, BOOOOO, laten we allemaal niks meer kopen van EA.. BOOOOH. Ik heb ook een eigen bedrijf, en waarom? om geld te verdienen ja,. EA is een bedrijf, geen vrijwilligersinstelling. Dus als zij doorhebben dat games uitmelken goed werkt,dan is dat easy money toch! En kom niet aan met "liefde voord e games"etcetc, liefte zal de boterhammen en de rekeningen noooit en te nimmer betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Als je PES wil kopen zou ik ff wachten want de nieuwe PES komt snel uit En @sweetsticks: Goed gezegd Bewerkt: 28 juni 2008 door straydoggs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten. Omdat niet iedereen iets tegen EA heeft. Ik heb er bijvoorbeeld niks tegen. De games die ik van ze heb vind ik te gek, en als ik iets niet leuk vindt dan koop ik 'm gewoon niet. Simpel toch. Ben geen meelopertje met de rest.. EA is slecht, BOOOOO, laten we allemaal niks meer kopen van EA.. BOOOOH. Ik heb ook een eigen bedrijf, en waarom? om geld te verdienen ja,. EA is een bedrijf, geen vrijwilligersinstelling. Dus als zij doorhebben dat games uitmelken goed werkt,dan is dat easy money toch! En kom niet aan met "liefde voord e games"etcetc, liefte zal de boterhammen en de rekeningen noooit en te nimmer betalen. Waarom start jij een discussie? Er zijn zat topics hierover, ga daar je mening zeggen, want anders komen er weer vele offtopic berichtjes die hier niet thuis horen. Ontopic: Fifa is opzich best goed, in principe is iedere voetbalspel een afgeraggeld spel, Vergelijk Fifa 98 met Fifa 08, amper verschil, behalve de graphics maar de gameplay is haast hetzelfde, en ze updaten de spelerlijsten en klaar zijn ze, soms een kleine ingreep hier en een extra mode daar. Het duurste is nog de licenties, rest is inprincipe afgeraggeld. Ik ga zo even die filmpje kijken, dan komt mijn mening erover hier ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sweetsticks Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Waarom start jij een discussie?Er zijn zat topics hierover, ga daar je mening zeggen, want anders komen er weer vele offtopic berichtjes die hier niet thuis horen. sorry, ik zal de volgende keer toestemming vragen om mijn mening over iets te delen ok? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten. Omdat niet iedereen iets tegen EA heeft. Ik heb er bijvoorbeeld niks tegen. De games die ik van ze heb vind ik te gek, en als ik iets niet leuk vindt dan koop ik 'm gewoon niet. Simpel toch. Ben geen meelopertje met de rest.. EA is slecht, BOOOOO, laten we allemaal niks meer kopen van EA.. BOOOOH. Ik heb ook een eigen bedrijf, en waarom? om geld te verdienen ja,. EA is een bedrijf, geen vrijwilligersinstelling. Dus als zij doorhebben dat games uitmelken goed werkt,dan is dat easy money toch! En kom niet aan met "liefde voord e games"etcetc, liefte zal de boterhammen en de rekeningen noooit en te nimmer betalen. Ik zeg niet dat ik iets tegen EA heb. Bewijs: Ik heb MoH Airborne. Geweldig spel. Ik vind gewoon dat ze FIFA altijd afraffelen. Ik vind eigenlijk dat ze bij FIFA meer aan de reclame en aan de voetballers denken. Iedereen heeft zijn mening. Toch vind ik dat je hier niet uitgebreid op hoeft te reageren. Ik uit mijn mening alleen maar, en jij komt een beetje tegen me zeiken. We hoeven hier namelijk niet te veel off-topic tegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Ik zou voor Pro Evolution soccer gaan. Alleen zou ik dan wachten tot versie 2009. 2008 is niet heel erg goed en is zelfs slechter dan FIFA. Lekkere speelstyle. Maar het ligt er net aan welke je beter vind spelen. Misschien een optie om een demo te downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 1.ik wil binnennkort en voetbalspel halen welk is het best?2.http://youtube.com/watch?v=wMijfLV1xaw de beste gta 4 video stunt ooit! 3. weet iemand een link met een goede motor gta 4 stunt video Ach joh, vreemd genoeg ben ik in een goeie bui. Mijn LIVE is kut, maar toch. Dus ik zal je met vraag 1 helpen. Het antwoord op je eerste vraag kan ik natuurlijk niet voor jou beantwoorden, maar als ik jou was zou ik FIFA 08 niet nemen. Ik vind EA te veel aan geld denken en ze raffelen het meeste af (terwijl MoH er fantastisch uitziet, is dat 1 meesterwerkje van EA), PES vind ik ook wel een goeie game. Dat hangt er meer van af van wat jij wilt, een game die een beetje op FIFA lijkt eigenlijk. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar This Is Football. Goed spel, niet zo heel bekend, maar een goed spel. Antwoord vraag 3) Hier vind je ook nog wat bikestunts, via google video: Ahum, hier dus. Daar heb ik een liedje op. Kijk op youtube en typ: hans teeuwen het leven is kut. maar ontopic, wat boeien die drie dingen? Kijk gewoon op youtube en typ het in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.