Jump to content

dingen


samin00

Recommended Posts

Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten.
Ik zeg niet dat ik iets tegen EA heb. Bewijs: Ik heb MoH Airborne. Geweldig spel. Ik vind gewoon dat ze FIFA altijd afraffelen. Ik vind eigenlijk dat ze bij FIFA meer aan de reclame en aan de voetballers denken. Iedereen heeft zijn mening. Toch vind ik dat je hier niet uitgebreid op hoeft te reageren. Ik uit mijn mening alleen maar, en jij komt een beetje tegen me zeiken. We hoeven hier namelijk niet te veel off-topic tegaan.

kan aan mij liggen hoor, maar jij vraagt duidelijk: WAAROM VIND IEDEREEN FIFA HIER GOED. Daarna het wel bekende verhaaltje over geldklopperij.

Als je een vraag stelt, krijg je van mij een antwoord.

simpel zat. als jij vind dat ik niet zo'n verhaal moet neerpleuren, moet jij gewoon de vraag niet stellen.

Bewerkt: door sweetsticks
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten.
Ik zeg niet dat ik iets tegen EA heb. Bewijs: Ik heb MoH Airborne. Geweldig spel. Ik vind gewoon dat ze FIFA altijd afraffelen. Ik vind eigenlijk dat ze bij FIFA meer aan de reclame en aan de voetballers denken. Iedereen heeft zijn mening. Toch vind ik dat je hier niet uitgebreid op hoeft te reageren. Ik uit mijn mening alleen maar, en jij komt een beetje tegen me zeiken. We hoeven hier namelijk niet te veel off-topic tegaan.

kan aan mij liggen hoor, maar jij vraagt duidelijk: WAAROM VIND IEDEREEN FIFA HIER GOED. Daarna het wel bekende verhaaltje over geldklopperij.

Als je een vraag stelt, krijg je van mij een antwoord.

simpel zat. als jij vind dat ik niet zo'n verhaal moet neerpleuren, moet jij gewoon de vraag niet stellen.

Misschien moet je niet iedere vraag hier helemaal serieus nemen. Ik vind het goed als je off-topic gaat voor 3 seconden, maar dan hoef je nog niet helemaal door te gaan met dit. Dit is een topic die erover gaat welk voetbalspel, stunt video, enz. hij moet kiezen. Niet welke de beste is. Wat ik zei met mijn 2e post, is dat ik had verwacht dat er meer mensen voor PES of TIF gingen, niet dat je uitgebreid antwoord moet geven. Ik vind het best dat je zegt dat niet iedereen dat vind, maar niet dat je zo'n heel verhaal moet neerpleuren. Nu stop ik met offtopic gaan want ik wordt dit een beetje zat.

@hieronder: Kan je nou niks beters verzinnen, of heb je gewoon niks te doen?

@FerryN: Wat ik eigenlijk probeer te zeggen, maar jij verbetert me goed. Kudo's voor jou.

@thegtaman: Ik bedoel Xbox Live :puh:. Toch een leuk liedje van Hans!

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind iedereen FIFA hier goed? Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik had toch verwacht dat niet iedereen een op gelds-beluste-videogame-makers game tot NR. 1 zou benoemen? Toch, FIFA heeft ook zijn pluspunten.
Ik zeg niet dat ik iets tegen EA heb. Bewijs: Ik heb MoH Airborne. Geweldig spel. Ik vind gewoon dat ze FIFA altijd afraffelen. Ik vind eigenlijk dat ze bij FIFA meer aan de reclame en aan de voetballers denken. Iedereen heeft zijn mening. Toch vind ik dat je hier niet uitgebreid op hoeft te reageren. Ik uit mijn mening alleen maar, en jij komt een beetje tegen me zeiken. We hoeven hier namelijk niet te veel off-topic tegaan.

kan aan mij liggen hoor, maar jij vraagt duidelijk: WAAROM VIND IEDEREEN FIFA HIER GOED. Daarna het wel bekende verhaaltje over geldklopperij.

Als je een vraag stelt, krijg je van mij een antwoord.

simpel zat. als jij vind dat ik niet zo'n verhaal moet neerpleuren, moet jij gewoon de vraag niet stellen.

Misschien moet je niet iedere vraag hier helemaal serieus nemen. Ik vind het goed als je off-topic gaat voor 3 seconden, maar dan hoef je nog niet helemaal door te gaan met dit. Dit is een topic die erover gaat welk voetbalspel, stunt video, enz. hij moet kiezen. Niet welke de beste is. Wat ik zei met mijn 2e post, is dat ik had verwacht dat er meer mensen voor PES of TIF gingen, niet dat je uitgebreid antwoord moet geven. Ik vind het best dat je zegt dat niet iedereen dat vind, maar niet dat je zo'n heel verhaal moet neerpleuren. Nu stop ik met offtopic gaan want ik wordt dit een beetje zat.

Fijn dat jij het goed vindt dat ik offtopic ga.

Nu kan ik vanavond weer slapen.

forum titel : GTA4 - GENERAL. Dus alles over GTA 4....

Kan aan mij liggen maar een heel topic over een voetbalspel is oftopic.

Gaaaaaaaaap, ik ga verder niet in discussie met een 13 jarige.

Maar ben toch blij dat ik toestemming heb om offtopic te gaan. voor 3 seconden.

Als je gewoon mijn post leest op grote mensen snelheid, is het net 3 seconden.

opgelost dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom start jij een discussie?

Er zijn zat topics hierover, ga daar je mening zeggen, want anders komen er weer vele offtopic berichtjes die hier niet thuis horen.

sorry, ik zal de volgende keer toestemming vragen om mijn mening over iets te delen ok?

Nee, maar nu komen van die berichtjes, EA Games is wel goed, EA Games is niet goed.

En die gezeik zijn al vele topics over, als je daar je mening zegt, en zet hier een linkje, dan gaat de discussie daar door, en niet hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...