supreme_ricky Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Weet iemand, waar je kan zien welke random characters je al gehad hebt? Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Nee dat kan niet. Misschien kan het wel, maar dan weet ik niet hoe. Maar tot mijn weet kan het niet. Reageren
supreme_ricky Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Nee dat kan niet. Misschien kan het wel, maar dan weet ik niet hoe. Maar tot mijn weet kan het niet. hmmm okej jammer:( Reageren
Hayte Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 nee dit kan je niet zien... je kan ook niet zien welke jumps je hebt gedaan... Reageren
gta-mike Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 nee dit kan je niet zien... je kan ook niet zien welke jumps je hebt gedaan... Je kunt de jumps niet zien neen, maar als je ze voor een tweede maal doet krijg je wel de vermelding dat je ze al gedaan hebt of dat je ze voor de tweede maal haalt. Reageren
zeh cross Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 nee dit kan je niet zien... je kan ook niet zien welke jumps je hebt gedaan... Je kunt de jumps niet zien neen, maar als je ze voor een tweede maal doet krijg je wel de vermelding dat je ze al gedaan hebt of dat je ze voor de tweede maal haalt. ja kan het wel zien stunt jumps staat bij stats - vechicles ofzoiets en random characters ook ergens bij stats weet niet welk onderdeel Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 nee dit kan je niet zien... je kan ook niet zien welke jumps je hebt gedaan... Je kunt de jumps niet zien neen, maar als je ze voor een tweede maal doet krijg je wel de vermelding dat je ze al gedaan hebt of dat je ze voor de tweede maal haalt. ja kan het wel zien stunt jumps staat bij stats - vechicles ofzoiets en random characters ook ergens bij stats weet niet welk onderdeel Jah alleen het "aantal" gevonden personen. Niet wie je wel of niet gevonden hebt. Reageren
Robin B Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Je moet toch 10 random characters vinden of uitspelen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.