Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand aub even een snap mp maken met alle xoomer tankstations van SA?

ik heb een texture veranderd in sa vn een Xoomer tankstation, weet iemand waar dit (deze) tankstation(nen) lig(t)(gen)?

bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is het enige Xoomer tankstation die van de missie Farewell my love, dus die in Doherty. Snapmap:

Clickie

Deed het even fout xD

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Js007, sinds wanneer ligt daar een Xoomer? In heel Doherty is overigens geen Xoomer te vinden. Er zijn in ieder geval weinig, ik weet er zo maar ééntje uit mijn hoofd, en dat is deze: Click here to view the SnapMap

Weet iemand waar er nog meer zijn, feel free to update. :)

Geplaatst:
Js007, sinds wanneer ligt daar een Xoomer? In heel Doherty is overigens geen Xoomer te vinden. Er zijn in ieder geval weinig, ik weet er zo maar ééntje uit mijn hoofd, en dat is deze: Click here to view the SnapMap

Weet iemand waar er nog meer zijn, feel free to update. :)

Oei te vlug een map gemaakt foutje

De enige juist Xoomer is degene die Donwell heeft aangewezen. De "old garage" in Doherty die je van Catalina wint met de races, is wel een tankstantion, maar geen Xoomer tankstation. Er is verder maar één Xoomer tankstation. Tenminste, dat dacht ik. Het is volgens mij in ieder geval het enige tankstation met een grote X bij de inrit, dus ik ga er vanuit dat dit stond voor Xoomer.

Edit: ok sorry, ik houd mijn mond al. :7 De texture van de grote X bij dat andere tankstation begint trouwens met xenon, dus wie weet vergis ik me wel helemaal. Ik wist in ieder geval niet dat er Xoomer op dat tankstation stond. Bedankt voor het melden. ;)

Bewerkt: door K.O.

Niet?.. Vaag dat er dan toch Xoomer op staat:

Click

:7

Het is dan wel een oude garage maar zo aan die voorkant te zien denk ik dat daar ooit pompen stonden.

Die andere wist ik eigenlijk niet dat dat een Xoomer was xD.

@Hieronder: Die in Doherty was, volgens mij, zogenaamd ooit ook een tankstation, zo te zien aan dat deel waar ooit de pompen stonden! Daarbij gebruiken die dingen toch gewoon dezelfde texture, of niet? :O

@Daaronder: Oh okay.. ik hoopte dat R* wel zo lui zou zijn dat ze gewoon weer voor vanalles dezelfde textures zouden gebruiken. Alhoewel.. kan wel, alleen dat ze zeg maar die ook in een aparte txd hebben gestopt.(Dus qua plaatje zelf hetzelfde ofzo..) maarja.. zal wel niet dan.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Dat is inderdaad een Xoomer garage, maar geen Xoomer die de topicstarter bedoelt. Hij vraagt om een tankstation, niet om een garage. De garage in Doherty is wel degelijk een Xoomer, maar geen tankstation... En daar vraagt de topicstarter duidelijk om, zie het citaat hieronder maar. :)

kan iemand aub even een snap mp maken met alle xoomer tankstations van SA?

ik heb een texture veranderd in sa vn een Xoomer tankstation, weet iemand waar dit (deze) tankstation(nen) lig(t)(gen)?

bedankt

Geplaatst:
volgens mij zit er ook nog een dichtbij de stripclub in de desert en eentje in vinewood ofzo.

Dat zijn gewone tankstations. Maar hij wil Xoomer Tankstations weten ;)

Geplaatst:
(...) Daarbij gebruiken die dingen toch gewoon dezelfde texture, of niet? :O
Nou, niet dus. De garage in Doherty gebruikt oldgarage_sfse.txd, terwijl die andere bij de naval base hoofdzakelijk xenon_sfse.txd gebruikt.
Geplaatst:

Er is ook een Xoomer in de Dessert:

[SnapMap

Dit zijn de Xoomers die ik snel uit mijn hoofd weet.

Er is volgens mij ook een Xoomer in Los Santos maar vraag me niet waar.

En er is ook volgens mij

De Blip in de County is van een Gasso wat volgens mij is afgeleid van Esso

Oké, ik ben even alles langs gegaan wat hier werd genoemd en heb de nodige foto's genomen als bewijs.

• Het tankstation vlakbij Easter Basin is een Xoomer tankstation, daar is geen twijfel over. Zelf vaak genoeg langs gereden in SA-mp (waar Donwell ook bij was).
    Foto: Klik.
    Snapmap: Klik
  • Het tankstation in Los Santos, is geen Xoomer Tankstation.
    Foto: Klik en klik (let op 't leuke grapje in de prijs).
  • Dan iets naar boven, boven Vinewood, ligt Dillimore. Dit dorpje bevat geen Xoomer tankstation, maar een Gasso. Zie onderstaande foto's.
    Foto: Klik en klik.
  • In de Desert (Tierra Robada), vlakbij de lokale Cluckin' Bell. Geen Xoomer.
    Foto: Klik.
  • Zelf heb ik wél een echte Xoomer gevonden, deze ligt in El Quebrados, tegenover het geheimzinnige Aldea Malvada.
    Foto: Klik en klik en klik.

@ hierboven: Mag ik trouwens vragen waarom je een Gasso tankstation op de kaart zet, terwijl hier duidelijk gevraagd wordt om één van Xoomer? :7

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...