_Night-Men_ Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 kun je na the job ook nog bij de kluis komen in de bank via de lift? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Zo ver ik weet gaat dit niet. Je kan wel nog de bank inwandelen maar de lift nemen gaat niet meer. Misschien bestaat hier een mod of dergelijke voor, maar dat zou iemand anders je misschien kunnen vertellen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Na deze missie kun je in een aantal kamers van El Banco Corrupto Grande geldbundels stelen. Let echter op: Wanneer je de bedrijfsruimtes ingaat gaat het alarm af en krijg je een wanted level.Misschien heb je daar wat aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 wist ik al maaar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Voor't geval het nog niet duidelijk was, je kunt er gewoon voor en na The Job nooit meer in komen. Het zal vast wel toegankelijk zijn via een één of andere hell of zoiets, maar zolang je dat niet snapt kom je er niet meer in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 ok bedankt allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Voor't geval het nog niet duidelijk was, je kunt er gewoon voor en na The Job nooit meer in komen. Het zal vast wel toegankelijk zijn via een één of andere hell of zoiets, maar zolang je dat niet snapt kom je er niet meer in. Vóór de missie The Job kun je de bank inderdaad niet betreden, maar ná de missie kun je er toch echt naar binnen hoor. Ik weet niet hoe het met jouw spel zit, maar bij mij (en vele andere gebruikers) is het gewoon betreedbaar. Edit@Svenie: Ja, nu je het zegt... Bewerkt: 29 juni 2008 door Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Voor't geval het nog niet duidelijk was, je kunt er gewoon voor en na The Job nooit meer in komen. Het zal vast wel toegankelijk zijn via een één of andere hell of zoiets, maar zolang je dat niet snapt kom je er niet meer in. Vóór de missie The Job kun je de bank inderdaad niet betreden, maar ná de missie kun je er toch echt naar binnen hoor. Ik weet niet hoe het met jouw spel zit, maar bij mij (en vele andere gebruikers) is het gewoon betreedbaar. Het gaat ook niet over de bank zelf, maar de ruimte waar de kluis (de Flange 9000) zich bevindt. Aangezien de lift je niet meer naar boven brengt, is dat interior dus zonder mods niet te betreden. Het enige wat je in de bank kan doen, is zoals op WikiGTA staat te lezen, de kleine geldpakjes oprapen in het kantoor van de manager, waarbij je een Wanted Level krijgt. Volgens mij kon je met de Jetpack trainer wel de kluis bereiken, al ben ik dat niet voor de volle 100% zeker. Bewerkt: 29 juni 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Of natuurlijk een jetpack of teleport functie. Dan kun je gewoon naar de kluis gaan, die daar in de kelder is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Of natuurlijk een jetpack of teleport functie. Dan kun je gewoon naar de kluis gaan, die daar in de kelder is. jaa ik heb het al geprobeert en als je de bank ingaat en je gebruikt de jetpack functie van de trainer kan je hem wel vinden ik ben er al een keer geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.