Jump to content

This gets outta hand !!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds een tijd last gehad van Spy-ware pop-ups.

Grootste deel is verleden tijd.

Maar er blijft één irritante, zéér irritante onzin pop-up over !

Van deze message word ik echt gek, krijg hem om de 5 min.

En als ik een game zit te spelen, krijg ik die pop-up nog steeds en sluit mijn game gewoon af !!

70602879_1.JPG

Dus, als iemand een oplossing heeft ben ik hem dan ook buitengewoon dankbaar !

1 keer in een dag vind ik het goed zo'n bericht, maar dan om de 5 min. en dan zeggen dat het gratis is terwijl je dan ook 30 euro moet betalen ? Pff...

-Hayate

Bewerkt: door Hayate
Geplaatst:

Ik raad je ad-aware aan. Of de google toolbar. Service pack 2 ofzo. Heb je al gekeken bij software ?

Geplaatst:

ik raad je aan hitman pro aan te schaffen hij verwijdert egt bijna alle spy ware hij was bij mij de eerste keer 3 uur bezig :rolleyes: nu doe ik hem om de week duurt ong. een half uurtje maar je spy ware is weg

Geplaatst:

Ik heb het hem al gezegd...

maar die spyware verwijderaars had hij al tig keer geprobeerd en het hielp niks!

Ik heb hem aangeraden een Virus-scanner aan te schaffen en een flinke scan over ze'n comp te laten maken.

Of volgens mij wat robienske bedoelde: Start--->Configuratiescherm---->Software.

zit daar iets verdacht tussen zoek uit wat het is!

Geplaatst:

of ja moet popup dummy downloaden die blockeert die stome popups :D ik heb het en het werkt heel goed

Geplaatst:
Ow dat heb ik ook een tijdje gehad!

Toen ik Windows Service pack 2 Installeerde was het over..

Waar kan ik die halen/vinden/downloaden of whatever !?

Geplaatst: (bewerkt)
Ow dat heb ik ook een tijdje gehad!

Toen ik Windows Service pack 2 Installeerde was het over..

Waar kan ik die halen/vinden/downloaden of whatever !?

klik

op deze link kun je hem dowloaden

hier nog een link dowload's windows

hitmanpro kun je hier krijgen klik

Bewerkt: door vinewood
Geplaatst:

Je kunt denk ik het beste Service Pack doen.. die heeft een goede firewall en het is een heel goede versie van Windows!

Je moet wel even goed kijken of je de goede neemt, welke taal of je home edition of professional hebt..

Geplaatst:

Heb SP2 gedaan, Hitman Pro gedaan.

Moet nu wel afgelopen zijn ( nog geen bericht gekregen van spyware pop-ups ). ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nee, heb sinds vanochtend weer last gekregen, Hitman eroverheen gedaan. Maar krijg nogsteeds die pop-ups.

Geplaatst:

wat je nu kan doen is:

je computer helemaal opnieuw installeren met de windows cd van je comp, en dan is alle software weg, maar is je pc wel weer lekker schoon ;)

Geplaatst:
wat je nu kan doen is:

je computer helemaal opnieuw installeren met de windows cd van je comp, en dan is alle software weg, maar is je pc wel weer lekker schoon ;)

Heb ik al tig keer gedaan hoor. ;)

Hitman werkt niet, updaten van Windows werkt ook niet ( wtf ? )...

Geplaatst:

!!!je moet !! dan popup dummy downloaden die blockeert die stome popups ik heb het en het werkt heel goed dan krijg je er geen last meer van je moet wel ff zoeken waar je het kan downloaden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...