Jump to content

san andreas verhaal!


djbob

Recommended Posts

"Five years ago Carl Johnson (shown in the middle screenshot) escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas...a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets."

dat is het.

Dit staat Zaterdag ook op GTAgames.nl

jammergenoeg zit ik nu in Rome en niet op de E3 expo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

In het nederlands:

Vijf jaar geleden ontsnapte Carl Johnson uit het drukke leven van San Andreas. San Andreas is een stad met grote gangster, drugs en corruptie problemen. De filmsterren en miljonairs die nog in San Andreas wonen doen hun best de drugsdealers en gangs te ontlopen.

Nu, in de jaren '90 moet Carl Johnson terug naar San Andreas, zijn thuisstad. Zijn moeder is vermoord, familie uit elkaar gegroeid en zijn jeugdvrienden zijn het einde nabij.

Op zijn terugweg naar zijn buurt wordt Carl Johnson aangehouden door corrupte politieagenten die hem arresteren wegens moord. Carl Johnson wordt gedwongen om heel San Andreas af te reizen om zijn familie te redden en de controle over San Andreas te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Carl wordt aangehoeden door Politie agenten, en moet vervolgens San Andreas afreizen :blink: Ben benieuwd hoe ze dat aan elkaar koppelen.

Klinkt alsof er een ludieke ontsnappingsactie noodzakelijk is :) als in GTAIII

Link to comment
Delen op andere websites

tommy en carl gaan in het spel tegen elkaar strijden :D

ja ja dan gaat carl in het spel dood.. want niemand kan tommy iets doen.... als ik tommy moet doden in het spel kan ik wel janken :(

Link to comment
Delen op andere websites

Oh nee, daar zou ik helemaal geen problemen mee hebben. Waarschijnlijk is Tommy dan zo'n valse oude hond geworden.

Iedereen zegt ook dat ze het k*t vonden om lance af te schieten. Ik had persoonlijk meer zoiets van: "Hehe! Eindelijk!"

Wat een kwal was dat... :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...