Jump to content

CoD 4: Modern Warfare GOTY edition

Recommended Posts

Geplaatst:

Woensdag heb ik deze game gekocht bij de Bart Smit (game of the year editie dus). Voor op het doosje staat "4 free multiplayers maps". Dit gaat om het eerste map pack. En achterop staat "see inside for more information". Nu denk ik dus dat ze bij de winkel zijn vergeten een kaartje met een code voor een Playstation Network token erin te doen.

Nu is mijn vraag: Had hier een kaartje bijgemoeten of zal ik maar even een mailtje naar Activision sturen?

Geplaatst:

COD4 GotY-Editie ook richting PS3

Activision heeft bekend gemaakt dat de Game of the Year Editie van Call of Duty 4 naast de Xbox 360 ook voor de PS3 verschijnt. De PS3-versie zal pas in mei worden uitgebracht, doordat het Variety Map Pack pas op 24 april op de PlayStation Store wordt verwacht.

De Game of the Year Editie van Call of Duty 4 zit verpakt in een speciale verpakking. Ze wordt geleverd met een token, waarmee je het Variety Map Pack volledig gratis kunt downloaden vanop de PlayStation Store. De GotY-editie krijgt een adviesprijs mee van €59.99.

Bron: arena51.be/nl/videogames/news

Dit ben ik tegen gekomen met Google. Dus zo te zien had dat kaartje er wel bij gemoeten. Als ik jou was zou ik eerst even terug gaan naar de Bartsmit, wie weet zijn ze het inderdaad vergeten... (neem dan wel even het bonnetje mee)

• 1 year later...
Geplaatst:

Niks terug gaan! achterop het boekje staat een code dat gratis toegang geeft tot het downloaden van de 4 nieuwe mp maps. Ga naar Accountbeheer >>> Codes inlossen voeg de code in en dan kan je de 4 nieuwe mp maps downloaden en installeren. Bij mij zat er geen bonnetje bij, achterop het boekje. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...