Platypus Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Beste leden, ik heb een vraag: Ik zou graag mijn naam (online) willen veranderen. Ik heet nu GTA-fan92, maar ik zou het willen veranderen. Weet iemand hoe ik het moet doen? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Niemand??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Is niet mogelijk. Enige manier is om een nieuw account aan te maken, maar dan zijn al je online-scores weg, dus je moet bij alles overnieuw beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Volgens mij moet je dan een heel nieuw PSN aanmaken. Met een andere nickname. Deze kan je veranderen in het hoofdmenu van Playstation. Je moet dus alles opnieuw aanmaken. Ik weet dit alleen niet zeker. Correct me if I'm wrong! >>> Door Dutchy3010: Discussie verwijderd, doe dat voortaan via PM.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Maar kan ik geen 'sub account' aanmaken ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Maar kan ik geen 'sub account' aanmaken ofzo? Dit kan gerust, maar als ik het goed heb ben je gewoon je highscores online kwijt. Let op dat je nog wel gewoon je savegames kan afspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Maar kan ik geen 'sub account' aanmaken ofzo? Dit kan gerust, maar als ik het goed heb ben je gewoon je highscores online kwijt. Let op dat je nog wel gewoon je savegames kan afspelen. Sorry voor deze domme vraag , maar hoe maak je 'sub accounts' aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Maar kan ik geen 'sub account' aanmaken ofzo? Dit kan gerust, maar als ik het goed heb ben je gewoon je highscores online kwijt. Let op dat je nog wel gewoon je savegames kan afspelen. Sorry voor deze domme vraag , maar hoe maak je 'sub accounts' aan? subb account kost dacht ik ook geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Maar kan ik geen 'sub account' aanmaken ofzo? Dit kan gerust, maar als ik het goed heb ben je gewoon je highscores online kwijt. Let op dat je nog wel gewoon je savegames kan afspelen. Sorry voor deze domme vraag , maar hoe maak je 'sub accounts' aan? subb account kost dacht ik ook geld Ik dacht van niet, ik dacht dat een Master account gewoon sub accounts kon aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 sub account en master account moet je zien als administrator en gewone gebruiker met een master account kan je bvd je kinderen een sub account geven zodat ze niet rare films of games kunnen spelen of dat bepaalde inhoud op het internet wordt geblokeerd dit is volledig gratis ontopic als je een andere nickname wilt moet je een nieuwe account maken dit is met opzet gedaan omdat mensen daar misbruik van kunnen maken ik heb ook een nieuwe account gemaakt ik was eerst houtworm maar allemaal duitsers en italianen die me toevoegden dus dat werd snel HoutwormNL groet danny j Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 sub account en master account moet je zien als administrator en gewone gebruiker met een master account kan je bvd je kinderen een sub account geven zodat ze niet rare films of games kunnen spelenof dat bepaalde inhoud op het internet wordt geblokeerd dit is volledig gratis ontopic als je een andere nickname wilt moet je een nieuwe account maken dit is met opzet gedaan omdat mensen daar misbruik van kunnen maken ik heb ook een nieuwe account gemaakt ik was eerst houtworm maar allemaal duitsers en italianen die me toevoegden dus dat werd snel HoutwormNL groet danny j En hoe kan ik een nieuw account maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grazy Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Als je een nieuwe naam wilt moet je eerst een nieuwe account maken en dan de savedata's kopieren naar die nieuwe account. en dan die andere account verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Is niet mogelijk. Enige manier is om een nieuw account aan te maken, maar dan zijn al je online-scores weg, dus je moet bij alles overnieuw beginnen.@ hieronder: Zeker weten, je moet toch ergens goed in zijn hé Zijn er online scores??? Waar kun je die bekijken dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 Als je een nieuwe naam wilt moet je eerst een nieuwe account maken en dan de savedata's kopieren naar die nieuwe account. en dan die andere account verwijderen En hoe doe je dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 sub account en master account moet je zien als administrator en gewone gebruiker met een master account kan je bvd je kinderen een sub account geven zodat ze niet rare films of games kunnen spelenof dat bepaalde inhoud op het internet wordt geblokeerd dit is volledig gratis ontopic als je een andere nickname wilt moet je een nieuwe account maken dit is met opzet gedaan omdat mensen daar misbruik van kunnen maken ik heb ook een nieuwe account gemaakt ik was eerst houtworm maar allemaal duitsers en italianen die me toevoegden dus dat werd snel HoutwormNL groet danny j ga ik straks proberen subbaccount te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.