cavorpa Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 als ik begin met de mission van bigfoot moet ik hem zoeken maar ik kan em niet vinden Reageren
Olifantje-- Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Wat bedoel je eigenlijk? Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Wat bedoel je eigenlijk? als ik begin met zoeken ga ik het bebied doorzoeken maar ik kan bigfoot niet vinden raar Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Wat bedoel je eigenlijk? Bigfoot zit niet ingame. Volgens mij bedoelt hij dat hij de mod heeft gedownload Blijf eens zoeken in Back-O-Beyond Reageren
Nissan Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Als het goed is verschijnt na verloop van tijd een geel poppetje (Vagos) op de kaart zoek daar eens Reageren
Olifantje-- Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Maar waar download je die MOD dan? Stuur maar met PB Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik heb in verschillende filmpjes gezien dat hij hier voorkomt. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd maar ik kwam hem nooit tegen. (komt waarschijnlijk omdat ik het nog geen 2 minuten vol houd omdat mijn pc de mist niet aan kan) Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 waar kan ik em vinden Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik heb in verschillende filmpjes gezien dat hij hier voorkomt. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd maar ik kwam hem nooit tegen. (komt waarschijnlijk omdat ik het nog geen 2 minuten vol houd omdat mijn pc de mist niet aan kan) daar ben ik heletijd zitten zoeken maar geen dikkepoot(bigfoot) Reageren
Dastard Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Het is al langer bekend dan vandaag, dat Bigfoot, NIET bestaat, en niet in het spel zit. Het is een Mythe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.