janjoker Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Als je een memory stick in je ps2 stopt. Maakt hij dan gelijk filmpjes of moet je iets instelle? Reageren
The Godfather Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 je bedoeld USB stick. En nee...als je filmpjes wil maken moet je een Tv-kaart kopen (das de beste kwaliteit om filmpjes te maken. meer hierover in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7499 Reageren
Darts Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Misschien bedoelt hij niet alleen GTA filmpjes maar gewone zoals bij racespellen. Reageren
THUNDER Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 dat kan volgens mij niet met een usb stick hoor :unsure: Reageren
dark_father0 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 gaat wel bv met je mp3 speler steek gewoon in je ps2 en je kan er op opslaan je hebt wel armax nodig Reageren
jojogta3 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 hoezo armax o zo laat maar kan het dan met een mp3speler?????????????????? Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 gaat wel bv met je mp3 speler steek gewoon in je ps2 en je kan er op opslaan je hebt wel armax nodig Je kan geen filmpjes maken met een usb stick Reageren
THUNDER Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ne lijkt mij ook nie he zou btw wel cool zijn moet ik zegen mischien een goed idee voor de volgende, cheatsysteem, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.