kiny Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb 99 tags gesprayed . nu ben ik op zoek naar de laatste. toen ik hem na een lange tijd niet vond, dacht ik: mischien heb ik er een maar half gesprayed! dus ik probeerde op ze allemaal te richten. toen vond ik er een waarop ik kon richten en sprayen. het spel maakte het geluid alsof ik er een gesprayed had maar er kwam niets op van letters . dat kwam ik ongeveer 5* tegen. is het mogelijk dat ik ze allemaal ga moeten overlopen en er nog eens over sprayen voor ik er 100 heb? alvast bedankt Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Gelukkig bestaan er voor (bijna) alle problemen een oplossing, in jou geval noemt de oplossing San Andreas Mission Analyser. Onderstaande tekst komt van Dizzee: Ik heb een handig tooltje gevonden op het internet die alles op de checklist van de 100% nakijkt of je die wel gedaan hebt of niet. BV. je zit op 99.47%, je hebt dus iets gemist, maar je weet niet wat. Dan gebruik je gewoon dat programma om te kijken wat er nog mist. Je pakt het programma gewoon uit naar een willekeurige plaats op je computer en je opent de .exe file. Ga dan naar File - Open savefile en je klikt je savefile aan waarmee je bezig bent. Bij alles wat gedaan is, zal je een vogeltje of vinkje naast zien staan. Wat je nog niet gedaan hebt zal aangeduid worden met een rood kruisje. Er zit ook een map bij die alle plaatsen van de collectables toont. Hij toont enkel diegene die je nog moet doen, bij de gedane collectables staan er geen bolletjes meer.. Dit is de download-link: http://plaka.byethost15.com/tools.htm Opgelet: je hebt wel .NET framework 1.1 nodig om het programmatje te kunnen openen. Dit is de link naar de framework download: KLIK Link: Klik!Dus download gewoon SAMA en je kan weer verder met San Andreas. Nog veel plezier met gamen! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Alleen de 6 tags uit de missie Tagging up Turf zou je eventueel opnieuw moeten overspuiten, maar alleen als je ze allemaal overspuit vóór deze missie. Dan worden die 6 weer normaal zodat je die missie kan afronden. Om een Tag mee te laten tellen moet je inderdaad het geluidje horen, de mededeling dat die is overgespoten komt net iets eerder dan dat geluidje, stop dus niet te vroeg met spuiten! Reageren
kiny Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Gelukkig bestaan er voor (bijna) alle problemen een oplossing, in jou geval noemt de oplossing San Andreas Mission Analyser. Onderstaande tekst komt van Dizzee: Ik heb een handig tooltje gevonden op het internet die alles op de checklist van de 100% nakijkt of je die wel gedaan hebt of niet. BV. je zit op 99.47%, je hebt dus iets gemist, maar je weet niet wat. Dan gebruik je gewoon dat programma om te kijken wat er nog mist. Je pakt het programma gewoon uit naar een willekeurige plaats op je computer en je opent de .exe file. Ga dan naar File - Open savefile en je klikt je savefile aan waarmee je bezig bent. Bij alles wat gedaan is, zal je een vogeltje of vinkje naast zien staan. Wat je nog niet gedaan hebt zal aangeduid worden met een rood kruisje. Er zit ook een map bij die alle plaatsen van de collectables toont. Hij toont enkel diegene die je nog moet doen, bij de gedane collectables staan er geen bolletjes meer.. Dit is de download-link: http://plaka.byethost15.com/tools.htm Opgelet: je hebt wel .NET framework 1.1 nodig om het programmatje te kunnen openen. Dit is de link naar de framework download: KLIK Link: Klik!Dus download gewoon SAMA en je kan weer verder met San Andreas. Nog veel plezier met gamen! ik heb enkel san andreas voor de ps2 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 ik heb enkel san andreas voor de ps2 Dan moet je ze één voor één langsgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.