Doblie Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Hallo forumleden, Ik had GTA San Andreas User Files laten staan, met de bestanden erin, toen heb ik SA opnieuw geïnstalleerd, en nieuwe savegames erin gezet, en nou probeer ik die savegames te openen en dan sluit ie af, en dan zegt ie dat hij vastliep (gta_sa.exe). Toen hij aan het laden was (met de soundtrack en het balkje) daarna zag je nog heel even: Loading data of zoiets, en daarna zwart scherm en een foutenrapport. Ik heb na de installatie van GTA:SA hem gedowngrade naar v1.0 i.v.m. modding. De savegames waren geschikt voor v1.0 en kwamen van deze website. Er waren mods geïnstalleerd (2 stuks), maar na het verwijderen van deze mods doet hij het nog niet. Heeft dit met de downgrade te maken? Iemand een idee? Bewerkt: 27 juni 2008 door Doblie Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Als je downgrade wijzig je je versie voor het modden, niet voor de savegames. Savegames voor V2 downloaden zal het probleem verhelpen. Reageren
Doblie Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Als je downgrade wijzig je je versie voor het modden, niet voor de savegames. Savegames voor V2 downloaden zal het probleem verhelpen. Oke ik zal even een savegame zoeken voor v2.0. Dan moet het probleem verholpen zijn. Je hoort nog. Jep bedankt, dit was blijkbaar 't probleem. Heb je nog een fantastisch leuke mod voor me? (geen HotCoffee) >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop wanneer je iets aan een vorig bericht van jezelf wilt toevoegen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.