Jump to content

Gta 4 spelen met een hard disc


rakker126

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb 2 vraagjes wat betreft de hard disc van de 360 en gta 4

1. Gaat gta 4 sneller (minder pop-up, laadtijden e.t.c.) door een harde schijf, iets gehoord van streamen....

2. Is er, behalve, die dure harde schijven van microsoft (20gb voor 100 euro) ook een goedkoper alternatief? werken normale harde schijven er ook op?

Ik hoop dat julie me kunnen helpen!

Gr,

alex

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo!

Ik heb 2 vraagjes wat betreft de hard disc van de 360 en gta 4

1. Gaat gta 4 sneller (minder pop-up, laadtijden e.t.c.) door een harde schijf, iets gehoord van streamen....

2. Is er, behalve, die dure harde schijven van microsoft (20gb voor 100 euro) ook een goedkoper alternatief? werken normale harde schijven er ook op?

Ik hoop dat julie me kunnen helpen!

Gr,

alex

:cya:

1. Je kunt de spellen niet naar je HDD streamen, deze worden vanaf de DVD afgespeeld.

2. Nee, je kunt niet zomaar even een hardeschijf aankoppelen, wat je wel kunt doen is een memorycard kopen.

Of als je een hardeschijf weet te bemachtigen voor een Xbox 360, er een grotere hardeschijf instoppen, maar dan moet je het kastje van de oude HDD openen, en dan die andere hardeschijf flashen, en dan kun je hem op je Xbox 360 gebruiken, zo kun je er een 120 gig of zelfs een 320gig of nog hoger in stoppen.

Dit is ook mogelijk bij de PS3, maar hierbij hoef je niks te flashen, gewoon een kwestie van inpluggen, laten herkennen en gebruiken maar.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

gta 4 heeft bij mij nogal veel last van pop-up, ligt dit aan het spel of aan de xbox? Of aan detv of aan....

Ik vraag het me af :duh:

Gr,

Alex

Heb jij de laatste patch geinstalleert?

Want de laatste patch zorgt ervoor dat de X360 minder belast word, en meer popup geeft, omdat de X360 anders veel te warm word.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de 360 heb je toch de keuze; of op je harde schijf deels installeren waardoor er minder laadtijden zijn EN je 360 minder belast word OF alles vanaf de HDDVD laten doen, maar dan kennen we de gevolgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de 360 heb je toch de keuze; of op je harde schijf deels installeren waardoor er minder laadtijden zijn EN je 360 minder belast word OF alles vanaf de HDDVD laten doen, maar dan kennen we de gevolgen...

Uhmmm, zover ik weet hoef dit niet, maar weet niet of dit van werking is na de laatste patch van GTA IV.

Dus denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...