Bulldog84 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 weet iemand waar je makkelijk een motor kan vinden om de unique stunt jumps te doen? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 ja, bij grotti motors fzo, op alderney kan je een NRG900 vinden... Die zijn heel goed om de stunts mee te doen!! De snapmap kan ik voor de moment niet maken... Ik hoop op een beetj solidariteit van de anderen hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Hier, een van deze twee is het, weet niet meer waar precies, maar een van deze twee : Click here to view the SnapMap Bewerkt: 27 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Ik gebruikte vaak een Sanchez, dan kom je wat beter neer omdat die betere vering heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Bij de snapmap van FerryN is het de bovenste punt waar de motorzaak is Bewerkt: 28 juni 2008 door delano08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 ik zeg het maar er zijn ook stunt jumps in het water dus voor sommige heb je ook boot nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Dat is me goed gelukt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy_Wvl Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Dat is me goed gelukt . ik vind ook dat ie goed rijdt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Dat is me goed gelukt . ik vind ook dat ie goed rijdt hoor Ze zitten gewoon wat te lullen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.