Jump to content

Wraak of geld


AXIO

Recommended Posts

Hoe kan je nou echt weten dat je voor wraak gaat,

ik heb ivan vermoord, wou roman beroven (zeker weten wraak)

vlad vermoord, ging met chick van roman(ook wraak)

Mikheal vermoord, deed het voor dimitri maar die heeft me dus veraden :7 (wraak voor dimitri omdat hij moest kiezen tussen belangerijke dingen)

maar bij playboy x enz. roept hij steeds everything for the money ext

ben ik dus voor wraak gegaan?

ik weetwel bijna zeker dat het voor wraak is maar wil toch zekerheid

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat wraak of geld te maken heeft met een keuze die je op het einde moet nemen in verband met Dimitri[/font], en niet met of je mensen hebt laten leven of niet.

Correct me if I'm wrong.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat wraak of geld te maken heeft met een keuze die je op het einde moet nemen in verband met Dimitri[/font], en niet met of je mensen hebt laten leven of niet.

Correct me if I'm wrong.

daar heb je gelijk in Het hele wraak of geld gedoe gaat over welke 'morele' keuze je neemt bij het einde van het spel. De andere keuzes vallen hier buiten het gaat hem bij die keuzes gewoon of deze characters terug komen als random characters. [/font]

Sorry maar ik vind dat dit topic op zich een andere naam zou moeten hebben. Het is nogal verwarrend.

Correct me if i'm wrong 2 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

@ alle 2 hierboven.

Opzich wel, maar hij dacht dat het allemaal bij elkaar hoorde. Dus logisch dat ie dat koos.

Verder hoef ik zich toetevoegen, iedereen heeft hier alles wel zo'n beetje uitgelegd.

@AXIO

En gebruik voortaan spoilers, die gebruik je met [ spoiler ] Bla bla.. [ /spoiler ] (zonder spatie's natuurlijk), want anders kunnen mensen weten wat je moet doen en dat vinden ze soms een beetje, nou, niet zo heel fijn :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

@ alle 2 hierboven.

Opzich wel, maar hij dacht dat het allemaal bij elkaar hoorde. Dus logisch dat ie dat koos.

Verder hoef ik zich toetevoegen, iedereen heeft hier alles wel zo'n beetje uitgelegd.

@AXIO

En gebruik voortaan spoilers, die gebruik je met [ spoiler ] Bla bla.. [ /spoiler ] (zonder spatie's natuurlijk), want anders kunnen mensen weten wat je moet doen en dat vinden ze soms een beetje, nou, niet zo heel fijn :puh:.

ja had ik pas na dat ik topic had gemaakt door van die spoilers :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...