Jump to content

Ik kan GTA SA niet van men computer afgooien

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb veel problemen met GTA San Andreas, ik kan geen enkele savegame meer laden (dan valt SA uit).

Dat had ik al toen ik er nul mods op had.

Dit is het probleem : Ik heb dus besloten GTA SA van me computer af te gooien.

maar dan ga ik naar : start\configuratiescherm\software\GTA SA\verwijderen

Dan spring er iets voor met de text:

An error (-5004 : 0x80041f42) has occurred while running the setup.

Please make sure you have finished any previous setup and closed other applications.

If the error still occurs, please contact your vendor : Rockstar Games

(http://.rockstargames.com/).

Dan kan ik klikken op:

Report, Detail>>, OK

weet iemand wat ik moet doen?

Geplaatst:

Zoals de error al zegt, heb je een andere set up al voltooid? Ook zegt het dat je andere applicaties uit moet schakelen alvorens het werkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe bedoel je andere set up?

En wat zijn applicaties?

Ik zal wel even zeggen wat ik dan allemaal nog aan heb: helemaal niks

Bewerkt: door forumrunner
Geplaatst: (bewerkt)
Hoe bedoel je andere set up?

En wat zijn applicaties?

Een setup is een programma waarmee je programma's installeert/de-installeert. Ze vragen dus of je GTA San Andreas op een andere manier hebt verwijderd (je kan iets dat al verwijderd is niet nog eens verwijderen).

Applicaties zijn programma's. Je zegt zelf al dat het daar niet aan kan liggen, maar kijk eens of er nog andere dingen op je computer ronddraaien door middel van Ctrl + Alt + Del. Ga naar 'Processen' en kijk of er nog iets van FireFox of MSN draait.

Ik ben zelf even op Google aan het rondkijken geweest naar de foutcode #80041F42 (0x is hetzelfde als #), en ik kwam vier resultaten tegen (waarvan een blogbericht, een website, een GZIP-bestand en een Duits forum) waar die foutcode ook in voor kwam. Ik heb er geen oplossing zien staan, maar ik zal nog even verder zoeken.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
... Ik heb dus besloten GTA SA van me computer af te gooien. Maar dan ga ik naar : start\configuratiescherm\software\GTA SA\verwijderen ... Weet iemand wat ik moet doen?
Waarom verwijder je het spel niet gewoon op de normale manier? Stop de DVD in je drive en kies [uNINSTALL] (witte knop linksonder). :7
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Verwijder in dat geval alle verwijzingen in het register die betrekking hebben op GTA SA en verwijder daarna de map GTA San Andreas in Program Files\Rockstar Games. Hiermee zou je besturingssysteem 'verlost' moeten zijn van het spel. Hierna kan je 't eventueel weer installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...