Olifantje-- Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik kan de map GTA: SA User Files niet vinden. Nou ja, ik kan hem wel vinden, alleen hij staat er nog op van voor ik het spel opnieuw instaleerde, dus nou weet ik niet waar die van nu staat.. HELPIE!! Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Normaal gesproken zal GTA San Andreas User Files in de map 'Mijn Documenten' staan. Staat deze er niet, heb je hem verwijderd of je hebt het spel nog niet gespeeld. De map verschijnt automatisch zodra je opslaat, iets configureert of een replay hebt opgeslagen. Staat hij er nog niet nadat je één van deze acties hebt uitgevoerd, zoek dan eventjes met het zoeksysteem van Windows naar de map. Reageren
Olifantje-- Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Ik zal eventjes kijken. Ik heb het al gevonden. Hij stond op schijf :C Terwijl ik zocht op :E Bewerkt: 28 juni 2008 door Olifantje-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.