cavorpa Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik heb mission master mod gedowload als ik ga spelen en het spel laad komt er maar 1 plaatje gaat het egt snel raar waroom zonder mission master mod gaat het laden met 5 plaatjes Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je een Dual Core processor, in dat geval moet je het volgende doen wanneer je gaat spelen: 1. Start het spel op 2. Switch terug naar Windows (Met Alt+Tab bijv.) 3. Open Windows Taakbeheer (Met Ctrl+Alt+Delete) 4. Zoek het SA proces op (Als ik het me goed herinner is dat sa.exe) 5. Klik met je rechtermuisknop op het proces, en klik op 'Affiniteit instellen' 6. Vink dan 'CPU 0' uit 7. Switch terug naar het spel Als het goed is zou dit moeten werken. Veel succes! EDIT: Mocht dit niet werken, raad ik aan de Mission Master Mod opnieuw te downloaden, of simpelweg te verwijderen. Dat zou ook wel eens kunnen helpen. Bewerkt: 28 juni 2008 door Silverbyte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.