gybrus Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Helleu, Gisteravond even hard doorgewerkt en daardoor mijn nieuwe Portfolio ontwerp afgemaakt. Screen: Post maar raak, K Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ziet er goed uit. Ik vind hem persoonlijk wat te donker. Ook schreeuwt die witte deur erg met de donkere site. Het idee is wel goed, en als je hem iets lichter maakt, wordt het echt een mooie site. Mvg, Flitskikker Reageren
Froop Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Het aantal details is mooi, maar ik zie dat je voornamelijk witte dingen in je portfolio heb. Maak het donkere gewoon eens wit, lijkt me wel interessant. En haal btw de onderste splatter weg, die lijkt erg nep. Bewerkt: 26 juli 2008 door Froop Reageren
gybrus Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 De pagina die je op de afbeelding ziet is de galerij, hier komen alle afbeeldingen van mijn werk etc. Ik zal overwegen die onderste spetter weg te halen zal waarschijnlijk een beetje raar uitpakken als de ondergrond beweegt en die spetter niet... Een lichtere verzie zal waarschijnlijk niet erg goed uitpakken, het hoofd concept is namelijk licht. zoals is te zien bij het logo daarom is die ook wit. En niet all het werk dat ik maak is zo licht als die deurknop en er zullen altijd dingen zijn die niet bij het geheel passen daarom heb ik ook die deurknop gepakt In ieder geval waardeer ik jullie opmerkingen en zal kijken hoe ik het zo kan verbeteren. , Kevin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.