Jump to content

patch


kevin schilder

Recommended Posts

:cya: ik heb eens gehoord dat er in augustus zo'n uitbreidings patch voor de Xbox 360 komt is dit waar.

Als dat zo is waar kan je dat dan kopen.

Bewerkt: door kevin schilder
Link to comment
Delen op andere websites

:cya: ik heb eens gehoord dat er in augustus zo'n uitbreidings patch voor de Xbox 360 komt is dit waar.

Als dat zo is waar kan je dat dan kopen.

Dan komt er een DLC(DownLoad Content).

Dit is een soort uitbreiding, netzoals bij De Sims, dus krijg je meer dingen, wat precies weten we nog niet.

Maar waarschijnlijk een nieuwe eiland of stad, dit is nog niet bekend, waarschijnlijk ook nieuwe wagens, wapens en kleren.

Dit kan fout zijn, maar dit is wat de meexste ervan verwachten.

En voor de Xbox 360 komen er Twee Episodes, dus waarschijnlijk 2 nieuwe verhaallijnen erbij of dat deze doorlopen op de huidige verhaallijn is ook niet bekend.

En voor de Playstation 3 komt er een DLC, dus waarschijn zonder een verhaallijn erbij.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: ik heb eens gehoord dat er in augustus zo'n uitbreidings patch voor de Xbox 360 komt is dit waar.

Als dat zo is waar kan je dat dan kopen.

Ja dit klopt. Dat zijn de Downloadable Exclusive Epidodes. Het is alleen voor de 360 en zal gewoon op Marketplace komen te staan. Prijs is nog niet bekend (in Microsoft Points).

Het zal een stuk extra verhaallijn bevatten, en misschien nog wat nieuwe auto's etc..

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...