Royboow Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 hoi iedereen. In Las Venturas bij het vliegveld. is een Freight depot. de deuren daar zitten op slot of dicht. ka je die op een manier openen? Alvast Bedenkt Royboow Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Dat hek gaat alleen eens open tijdens de missie 'Up, Up and Away!' waarbij je de basis moet binnendringen om een helikopter (de Leviathan Skycrane, die alleen tijdens deze missie voorkomt) te stelen. Wat ik wel zie op WikiGTA is dat de poort alleen open zou gaan voor legervoertuigen (Patriot et cetera), al weet ik niet of dit ook voor of na de missie werkt. Je zou het eens kunnen proberen, maar volgens mij zal dat niet gaan. @ KoE: Ik denk dat ik de windrichtingen nog eens even moet doornemen Bewerkt: 29 juni 2008 door VWO-er Reageren
Royboow Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Dat hek gaat alleen eens open tijdens de missie 'Up, Up and Away!' waarbij je de basis moet binnendringen om een helikopter (de Leviathan Skycrane, die alleen tijdens deze missie voorkomt) te stelen.Wat ik wel zie op WikiGTA is dat de poort alleen open zou gaan voor legervoertuigen (Patriot et cetera), al weet ik niet of dit ook voor of na de missie werkt. Je zou het eens kunnen proberen, maar volgens mij zal dat niet gaan. Oke bedankt. ik zal het gaan proberen. Reageren
Danny13091994 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Je kan bij K.A.C.C Fuel depot altijd binnendringen met een Rhino (tank) Barracks (legervrachtwagen) of een Patriot (legerjeep) Bewerkt: 28 juni 2008 door Danny13091994 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) In Las Venturas bij het vliegveld. is een Freight depot. de deuren daar zitten op slot of dicht. ka je die op een manier openen?Kan je aangeven waar dat hek zit met een snapmap?Dat hek gaat alleen eens open tijdens de missie 'Up, Up and Away!' waarbij je de basis moet binnendringen om een helikopter (de Leviathan Skycrane, die alleen tijdens deze missie voorkomt) te stelen.Wat ik wel zie op WikiGTA is dat de poort alleen open zou gaan voor legervoertuigen (Patriot et cetera), al weet ik niet of dit ook voor of na de missie werkt. Je zou het eens kunnen proberen, maar volgens mij zal dat niet gaan. Dat is K.A.C.C. Militairy Fuel Depot in het noordoosten. LVA Freight Depot is in het zuidwesten, waar ook de race locatie is van de LV streetraces. Bewerkt: 28 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Royboow Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Kan je aangeven waar dat hek zit met een snapmap? turlijk kan ik dat. klik Hier! Bewerkt: 29 juni 2008 door RoyBoow Reageren
.Senne Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 kan je misschien ook geen screenie maken (als je dan toch bezig bent en het mogelijk is ) van het hek zelf? aangezien ik daar (aan de locatie op je snapmap) helemaal geen hek zie of iets dat in de buurt kan komen... op je snapmap staat het ook meer op LVA airport zelf dan aan het freight depot. greetz_ Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Er is daar wel een soort hek, maar die deuren kunnen niet open. Ze hangen vast aan een stuk hek, wat samen eén object vormt. Als de deuren beiden apart zouden zijn, zou er misschien een mogelijkheid zijn om ze te laten bewegen via SCM/CLEO. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Kan je aangeven waar dat hek zit met een snapmap?Tuurlijk kan ik dat. klik Hier! Dat lukt niet, in ieder geval niet zonder modificatie, als daar überhaupt een modificatie voor bestaat. Reageren
Royboow Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 kan je misschien ook geen screenie maken (als je dan toch bezig bent en het mogelijk is )van het hek zelf? aangezien ik daar (aan de locatie op je snapmap) helemaal geen hek zie of iets dat in de buurt kan komen... op je snapmap staat het ook meer op LVA airport zelf dan aan het freight depot. greetz_ k heb GTA SA op PS2. dan kan ik wel een pic maken maar ik heb geen goede u.s.b om het te uploaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.