PetitPierreIV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Ik vind dit eigenlijk helemaal niet erg, ik merk het zelf maar amper... Kvind het wel nog handig, want ik had net een vette infernus in de prak gereden, en er stond er al weer een nieuwe om te jacken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Ik vind dit eigenlijk helemaal niet erg, ik merk het zelf maar amper... Kvind het wel nog handig, want ik had net een vette infernus in de prak gereden, en er stond er al weer een nieuwe om te jacken... Ja, maar niet handig, als je een Infernus na 100 uur zoeken hebt gevonden, en opeens overal er eentje staat. Het is ook handiger als er allemaal verschillende voertuigen staat, als ik de sanchez zoek, dan vind ik hem geeneens maar als ik er eentje heb, dan weer wel. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Dit heeft gewoon te maken met de engine van GTA. (Ja ik weet dat GTA IV een nieuwe engine heeft...) Als jij in een bepaalde auto aan het rijden bent, is het makkelijker voor het geheugen en voor de engine om zoveel % van de auto's te maken tot degene die jij hebt. Het is dus een mooi verhaaltje dat Rockstar dat doet om vervanging te regelen, kom op zeg. Is het trouwens zo erg? Een Infernus kan je zo vinden als je een race met Brucie zoekt en FerryN zegt dan weer dat het 100 uur zoeken is. Wat is het toch grappig dit allemaal te lezen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Dit heeft gewoon te maken met de engine van GTA. (Ja ik weet dat GTA IV een nieuwe engine heeft...)Als jij in een bepaalde auto aan het rijden bent, is het makkelijker voor het geheugen en voor de engine om zoveel % van de auto's te maken tot degene die jij hebt. Het is dus een mooi verhaaltje dat Rockstar dat doet om vervanging te regelen, kom op zeg. Is het trouwens zo erg? Een Infernus kan je zo vinden als je een race met Brucie zoekt en FerryN zegt dan weer dat het 100 uur zoeken is. Wat is het toch grappig dit allemaal te lezen.. Misschien is 100 uur overdreven, maar sommige zoeken zich te pletter ernaar, en wanneer je er een hebt, kom je er veel meer tegen. Ik heb 3 races gedaan, waarvan een met infernussen, toevallig is dit zo geprogrammeerd, dus misschien krijg je pas de races met sportwagens als laatse. En denk ook dat niet iedereen zin heeft om races te doen. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.