Jump to content

The epsilon program

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb filmpjes gezien over mensen die praten over the epsilon program een een of ander gta geloof.

maar wat is het nou eigenlijk?

Geplaatst:

Het Epsilon geloof is een geloof van mensen die geloven in een speciale God. Er zijn ook wat mythes over geschreven en gefilmt (meerendeel is echt). De kleuren zijn Donkerrood en lichtblauw. Er wordt ook gezegt dat de Epsilon bij elkaar komt in het verlaten dorpje in Bone County.

Er is in de countryside een huis te vinden waarvan de ramen s'nachts ( 00:00 t/m 5:00 ) licht blauw worden. Er wordt vaak vertelt dat daar Epsilon meetings worden gehouden.

In San Fierro in het park loopt een man met een rugzak en als je tegen hem aanloopt zegt hij dingen zoals: can i interest you in some religion?

In de Ammu-nation zegt de verkoper soms: There are Cultists everywere friend!!

Dat betekend dat hij ook een epsilon man is.

De kapper Gay- Gordo's praat als je een kapsel ''koopt'' ook over de Epsilon.

Er is ook een mythe die vertelt dat als je naar El Castilo Del Diablo gaat om precies 00:00 uur, dat de truck die je ook kan zien staan in Bone County, ten noorden van de Abadoned Airstrip bij het verlaten huisje, helemaal in een stuk (zonder enige schade) langs kan zien rijden.

De Epsilons geloven in de God, Kofflin. Deze naam hoor je wel eens vallen als je 'praat'' met de rugzak vent in het park in San Fierro. Sommige mensen hebben screen, dat er een gigantische K in de lucht hangt. Meestal vanuit de countryside of van Bone County genomen. De K heeft dezelfde oorsprong als de wolken.

Als je meer info wilt vraag je het maar via PB ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Een deel daarvan wist ik al...

maar toch bedankt.

En nu heb ik zelf iets gevonden. 's nachts in san fierro zie je

een grote K van lichten op een gebouw.

Snapmap.

Bewerkt: door gaman
Geplaatst:

Extra informatie:

De Epsilon heeft een eigen website die gebruikt werdt als een teaser.

Het teken van de epsilon is een stukje donkere huid rond het rechter oog.

De oprichter van de Epsilon woont intussen in de Maledivven. Van al het geld dat de leden van de Epsilon betaalt hebben heeft hij daar kunnen rentenieren. Zoek de site eens op voa www.rockstargames.com/gtasanandreas

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hmm, om eerlijk te zijn lijkt het me iets te ver gezocht... ik denk niet dat het het Epsilon teken is, vooral omdat de weg die de onderste 'streep' moet voorstellen nog veel verder doorloopt dan waar jij hem hebt aangegeven. Ik denk dat als je ernaar zou zoeken, dat je wel meer van dit soort vormen zou kunnen vinden.

Overigens las ik ergens het woord Kofflin, dat hun God zou zijn, maar dat moet natuurlijk Kifflom zijn ;)

De teasersite van het Epsilon Program is trouwens hier te vinden.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Hmm, om eerlijk te zijn lijkt het me iets te ver gezocht... ik denk niet dat het het Epsilon teken is, vooral omdat de weg die de onderste 'streep' moet voorstellen nog veel verder doorloopt dan waar jij hem hebt aangegeven. Ik denk dat als je ernaar zou zoeken, dat je wel meer van dit soort vormen zou kunnen vinden.

Overigens las ik ergens het woord Kofflin, dat hun God zou zijn, maar dat moet natuurlijk Kifflom zijn ;)

De teasersite van het Epsilon Program is trouwens hier te vinden.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...268,232|267,238

nah iets meer uitgewerkt

rechts bij de soort van E zit ruimte tussen

------------------

---niksniksniks\/

---niksniksniks

---niksniksniks/\

------------------

---niksniksniks\/

---niksniksniks

---niksniksniks/\

------------------

zoeits dus (ik weet t tis lelyk)

Bewerkt: door pipoclown001
Geplaatst:

kuch Scientology kuch kuch parodie.

(klik niet op die link want dit kan (volgens sommige) blijvende geestelijke en financiële schade toedienen.)

In GTA4 wordt ook op Public Liberty Radio nog even aangehaald als een acteur Kifflom schreeuwt. Wat waarschijnlijk een verwijzing is naar een acteur die wel vaker rare dingen schreeuwt (oa. op een bank)

:cya: Er is ook een programma op WCTR over the epsilon.

op youtube is daar een filmpje over, maar de link zet ik hier niet. (volgens mij mag dat niet??)

in Blackfield Chanel (straat in sa) zie je ook een gebouw die helemaal blauw en wit verlicht is..

:cya:

Bewerkt: door leettjuh
in Blackfield Chanel (straat in sa) zie je ook een gebouw die helemaal blauw en wit verlicht is..

:cya:

kun je een snapmap laten zien?

Bewerkt: door gaman
Geplaatst:

Pipoclown01 verward zich denk ik met Grand Theft Auto Vice City Stories.

Hier is een stukje grond (volgens de kaart) in de vorm van het epsilon teken te vinden (bruin stukje

rond het rechter oog). Dit heeft precies dezelfde vorm. Daar ik nu op vakantie ben (internet cafe :puh:)

Kan ik nu geen Snapmap laten zien omdat ik mijn PS2 zo even niet bij heb.

Greetz CG

Geplaatst:
Pipoclown01 verward zich denk ik met Grand Theft Auto Vice City Stories.

Hier is een stukje grond (volgens de kaart) in de vorm van het epsilon teken te vinden (bruin stukje

rond het rechter oog). Dit heeft precies dezelfde vorm. Daar ik nu op vakantie ben (internet cafe :puh:)

Kan ik nu geen Snapmap laten zien omdat ik mijn PS2 zo even niet bij heb.

Greetz CG

kan best

srry :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...