K.O. Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Is dit geen verwijzing naar Scientology?Inderdaad; dat lijkt me duidelijk. Overigens zei Joriz dit al een paar posts boven je. Het is allebei totale onzin, maar Scientology bestaat nog werkelijk ook en heeft serieus aanhangers. The Episolon Program is tenminste fictie en ook zo bedoeld. Reageren
jorry95 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 in Blackfield Chanel (straat in sa) zie je ook een gebouw die helemaal blauw en wit verlicht is.. kun je een snapmap laten zien? waar is dan het blackfield chanal Reageren
leettjuh Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 in Blackfield Chanel (straat in sa) zie je ook een gebouw die helemaal blauw en wit verlicht is.. kun je een snapmap laten zien? Ja hierzo, maar ik had een vergissing het heet : Blackfield Chapel klik maar Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 In east los santos zit ook een Epsilon Kerk (ik heb nu even geen Snapmap omdat GTA:SA niet op deze PC staat.) Reageren
leettjuh Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 In east los santos zit ook een Epsilon Kerk (ik heb nu even geen Snapmap omdat GTA:SA niet op deze PC staat.) Zoek het op internet, dat heb ik ook gedaan Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 kuch Scientology kuch kuch parodie. (klik niet op die link want dit kan (volgens sommige) blijvende geestelijke en financiële schade toedienen.) In GTA4 wordt ook op Public Liberty Radio nog even aangehaald als een acteur Kifflom schreeuwt. Wat waarschijnlijk een verwijzing is naar een acteur die wel vaker rare dingen schreeuwt (oa. op een bank) in GTA3(III) ook toch een op de radio? niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.