GTA player 10 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hey , Is er een manier om de hunter te krijgen op de ps2 zonder alle missies in de flying school met goud te behalen en zonder de cheat ? Ik heb op wikigta gezien dat er ook nog een hunter zou staan in San Fierro (hier). Maar als ik daar ga kijken staat hij er niet. GTA Player 10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ga eens even weg van de Spawn Plek. Ga even wat anders doen bij bijvoorbeeld het Politie bureau, en ga dan weer terug. Het spel moet het wel even kunnen laden hé? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Daar ligt het niet aan, want ook díe spawnplaats is afhankelijk van je vorderingen bij de Flying School; immers, het bolletje is roodgekleurd wat dus betekent dat die spawnplaats pas na een missie (of een andere eis) in werking wordt gesteld. Blijf erop staan en je ziet hetzelfde bericht als bij de spawnplaats van de Flying School. Een andere oplossing is er bij mijn weten niet.. (6 sterren, maar zie die maar eens kwijt te raken mét Hunter). Bewerkt: 28 juni 2008 door VWO-er Reageren
gaman Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Voor die hunter moet je OOK alle missies van de flying school halen. Vwo-er was me voor Bewerkt: 28 juni 2008 door gaman Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Doe de missie Heli Hell: http://nl.wikigta.org/wiki/Airraces_%28GTA_San_Andreas%29 Ga naar Verdant Meadows, zet hem in je hangar, na dertig seconden is de missie gefaald, maar de hunter staat in je hangar! Loop natuurlijk weg van de hangar zodat hij kan sluiten. Deze methode komt van _KoE_Mzungu. Want 'k had een methode nodig om de News Chopper te verkrijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.