Nemean^inf Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Nou zoals de meeste best gemerkt hebben wil ik binnenkort een nieuw systeem aanschaffen bij Alternate met de volgende specificaties: Behuizing: NZXT Apollo €89 Processor: Intel Core 2 Quad Q9450 €259 Geheugen: 4GB DDR2-800 OCZ €79 DVD-Rewriter: Samsung IDE €22 Harddisk: Samsung SpinPoint F1 750GB €85 DVD-Drives Serial Ata: AOpen DH16D2S €17,50 Casemodding: Dual CCFL Caselight €5,90 BlueLed €10,90 Andere voor behuizing: LCD Display (Kaze Master 5,25") €39 + de XFX SLi Bundle nF780SLI+2x 9800GTX XXX van €659,- Dat wilt dus zeggen een SLi configuratie met een XFX moederbord, maar de meeste hebben vast gemerkt dat er in dit lijstje een voeding ontbreekt. Mijn zwakste kant van Computer is de voeding keus. Wie kan mij helpen een goeie, redelijk stil maar een vooral krachtige voeding die deze pc aan kan! Ik wil in de reactie dit zien, anders heb ik er nog niet veel aan : - Merk - Prijs - Hoeveel WATT Alvast bedankt! _O_ Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 je moet geen voeding kopen bij je pc dan krijg je zo een standaard ding dat niets aan kan ik heb een voeding van 450w en draait prima als je neon inbouwt en zo heb je zeker een voeding van 600w nodig dus je moet gewoon ff kijken Reageren
xgaming Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Kijk eerst is met een online calculator na hoeveel je nieuwe systeem gaat trekken. Klik Daarna moet je gaan kijken naar een A+ merk of A merk voeding. Onderstaande zijn betrouwbare voedingen (bron gamez.nl): A+ Merken Deze voedingen behoren tot de absolute top. * Aerocool * Antec * Be Quiet * Coolermaster * Corsair * Enermax * Gigabyte * Hiper * OCZ * Tagan * Thermaltake * Zalman A Merken Met deze voedingen haal je een stabiele voeding in huis. * AOpen * Asus * Akasa * A.C. Ryan * Chieftec * Enhance * Enlight * Fortron * Huntkey * Nexus * Seasonic * Sharkoon * Silverstone * SilentMaxx * Silenx Als je een van deze voedingen met het aantal wat dat uit de calculator neemt (altijd iets meer nemen) zit je denk ik wel goed. Bewerkt: 28 juni 2008 door xgaming Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.