Puma Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ The Holy Grenade~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Auteur: PumaVervangt: Granaat~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~DOWNLOAD~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Enjoy! "Waarom zit er geen "HAAALEEEELUUJAAAH" geluid bij?" Als ik een "Haleluja"-geroep toevoeg bij de explosie, hoor je bij elke explosie "Haleluja". Op den duur word je daar daar een beetje gek van, lijkt me: alles wat otploft produceert een luide knal en "Haleluja". Bewerkt: 28 juni 2008 door Puma Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Idee gaat naar Stefan . Lol, just kiddin. Leuke mod Puma . Bewerkt: 28 juni 2008 door stefaneke Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Top, erg leuk en origineel! Ga hem zeker gebruiken! Reageren
Timske Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 De heilige granaat! LEuke naam, ziet er trouwens vet uit! MEchien kun je hem kei krachtig maken Groeten Tim Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Doet me sterk denken aan worms. Ik ga hem gelijk downloaden omdat ik fan ben van worms. Reageren
Rivel Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Warrock, is waar. Het doet me ook denken aan worms. Mooi ontwerp, misschien download ik hem wel. Echt mooi gemaakt. Reageren
J-star Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Holyyyy Craaaaaaaaaaaaaaaaaap:P Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Zeer leuk, Puma. Ontwerp is ook leuk, en het idee al helemaal . Kutgw! later, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.