Jump to content

San Andreas Development


$NeoSyp$

Recommended Posts

Project "Beach Hope"



Status: Afgerond

Dit is het eerste projectvoorstel van mij. Het wordt een hotel aan het strand van San Fierro. Het strand is in mijn ogen te ongerept gelaten, zeker als je het vergelijkt met het strand van Los Santos. Daar kan men veel meer mee doen. Er staat bijvoorbeeld geen enkel hotel aan. Vandaar dit project.

Algemene informatie

Naam: Beach Hope

Aantal verdiepingen: 4/5

Functie: Hotel

Locatie: Ocean Flats, San Fierro. Het moet op het stuk gras tussen de weg en het strand komen.

gallery506dn2.jpg

Huidige locatie

render3wh8.png

render4rj2.png

ingame5dm7.png

ingame6eq1.png

ingame3xt2.png

ingame4sy9.png

Uiteindelijke ontwerp

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    41

  • Rivel

    18

  • Unmountable Tijmen

    8

  • Timske

    5

Ik heb nog een idee. Als je nou eens een aantal autowrakken, vuilniszakken, en kartonnen dozen uit Ganton verwijderen. Dan ziet dat er ook gelijk een stuk opgeruimder uit. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, leuk idee. MIsschien kan je er zo'n massatoerisme strand van maken bomvol bars en ligstoelen? Een helikopter op het hotel? heb binnenkort weer 3ds max zal ik ook een hotelletje maken. Wat dacht je ervan om een heel strand vol met hotels, bars en restaurants te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, leuk idee. MIsschien kan je er zo'n massatoerisme strand van maken bomvol bars en ligstoelen? Een helikopter op het hotel? heb binnenkort weer 3ds max zal ik ook een hotelletje maken. Wat dacht je ervan om een heel strand vol met hotels, bars en restaurants te zetten?

Nou ja, dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling. Ik vrees dat het strand daar te klein voor is (het is namelijk erg smal) en daarbij lopen er ook weinig mensen. Ik wil wel graag iets erop maar een heel resort hoeft het niet te worden...

PS: Overigens is het beter om je niet slechts op een locatie te focussen; Verzin ook andere plekken.

PPS: Overigens heb ik nu al een ander idee, dat met infrastructuur heeft te maken, hierover later meer.

PPSS: Dus wat denken jullie, kan ik het gaan uitwerken?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb nog een leuk idee. Als we nu eens een bepaald deel van desert volzetten met zonnepanlen afbakenen en en er een bord bijzetten met zoiets als SA: Desert Sun Energy Project 2008 etc. nu ook geen enorm groot maar een klein deeltje. Of we zetten tussen desert en SF een boot vol met zonnemolens?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook goed idee, werk het uit en post een projectvoorstel zou ik zeggen :)

Trouwens, ik kan me herinneren dat er tussen Fort Carson en Area 69 een trailer park is met een paar zonnepanelen, die zou je kunnen uitbreiden. :)

PS: Kijk nog eventjes naar de nieuwe render van mij

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, maar het doet me nu wat meer aan een kantoorgebouw denken, ik zou elke muur een raam zetten met terras, kwestie van een beetje hotel te laten lijken. Nu is ie niet echt terras. Over 18 minuten heb ik trouwens m'n 3ds ook.

Project "Zonnepaneel park"

Status: Voorstel



Ik vond dit wel een leuk idee. We gaan dit trailer park omvormen tot mini zonepaneelpark. We gaan de trailers verwijderen, en enkel die zonnepanelen zetten(zie screen).

Algemene informatie

Naam: Zonnepaneelpark

Aantal zonnepanelen: 10-15 

Functie: Sier

Locatie: Lil' Probe In

@ Neo: Nee. Denkik niet. Misschien een heli land plaats?

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, maak je over de hotel look maar geen zorgen hoor. Ik ga er onder andere nog een zwembad bij maken en natuurlijk een mooi 'Hotel' bordje. Vraagje trouwens, denk je dat ik de bovenste verdieping niet met glas zou moeten doen, dus gewoon met de muur textuur? Zou er denk ik beter uitzien, nu ziet het er wat 'afgekapt' uit. Wat denk je?

@Hierboven: Goed uitgewerkt dat voorstel, maar bij 'functie' moet je gewoon invullen waartoe het zou dienen, in dit geval dus 'energievoorziening'. Ga je er nog een hoofdgebouw of iets dergelijks bij maken?

Over die heli: Neuh, ik zou enkel dingen erbij doen die je er echt zou verwachten.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ok mooi, werk het simpel uit, plaats een rendertje en we zullen kijken of het wat is.

Ik ga nu trouwens eventjes eten, tot zo :cya:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gebouw zelf nu ongeveer af, ik ga nu beginnen aan de buitenkant, oftewel een zwembadje, etc. Twee nieuwe renders staan bij het project ;)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, ik moet nog eventjes het zwembad afmaken, maar daarna ga ik denk ik wel hem ingame zetten en andere standaard objecten zoals stoelen, platen etc toevoegen. Daarna toon ik wel ingame screens.

En hoe gaat het met jouw werk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...