Jump to content

San Andreas Development


$NeoSyp$

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    41

  • Rivel

    18

  • Unmountable Tijmen

    8

  • Timske

    5

Zo, ik heb het hotel zelf nu af. Het zwembad is klaar en ik heb een bord toegevoegd (zie renders). Ik ga hem nu in de gta bestanden zetten, testen en daarna objecten toevoegen.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel. :)

Dank verklaar ik hierbij ons eerste project voor afgerond! :dans::dans::dans:

Ik vermeld alle afgeronde projecten in het groen (voor wie het nog niet wist; alle projecten staan in de beginpost).

Ik hoop snel renders te zien van jouw project, zodat we kunnen kijken of het goedgekeurd kan worden.

Begin je er vandaag nog aan?

Ik ga vanavond in ieder geval nog nadenken over een projectvoorstel mbt infrastructuur, morgen leg ik wel een projectvoorstel voor.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er als basis mooi uit, als je nou ook nog eventjes laat zien hoe het transformatorhuisje eruit gaat zien kan ik kijken of ik hem goedkeur :)

PS: Renders etc aub allemaal in je projectvoorstel posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, dat kan ik, mits jij voor de dff, col en txd zorgt. Als je niet weet hoe dat moet, raad ik je aan een tutorial erover op te zoeken.

PS: Zoek eens op hoe de standaard zonnepanelen heten. Dan kun je die bestanden gewoon vervangen. Er zit namelijk een limiet aan het aantaal extra objecten dat je kunt toevoegen aan San Andreas, dus vervang zo vaak mogelijk.

dff bestand van de huidige heet roofstuff16.dff

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dat soort discussies horen er nou ook bij ;)

Maar inderdaad, wellicht kun je beter enkel het huisje en het bord maken voor mijn part. Maar gaat, we zullen zien wat Unmountable Tijmen ervan vindt, want als hij het niets vindt dan kan het alsnog afgeblazen worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...