Rivel Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hum, 3ds max is nog in installatie. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Zo, ik heb het hotel zelf nu af. Het zwembad is klaar en ik heb een bord toegevoegd (zie renders). Ik ga hem nu in de gta bestanden zetten, testen en daarna objecten toevoegen. Bewerkt: 1 juli 2008 door $NeoSyp$ Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Nee hoor, alles werkt perfect. Zie het projectvoorstel voor 3 ingame beelden. Ik ga nu die objecten doen... Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Er mist wat afwerking, nu staat er gewoon een blok van een gebouw. Misschien een trapje van dat terras naar het strand? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Zie de nieuwe beelden, het is nu naar mijn mening klaar, ik heb alle objecten toegevoegd en alles werkt perfect ingame. Kan ik het project als 'afgerond' opgeven? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Dank je wel. Dank verklaar ik hierbij ons eerste project voor afgerond! Ik vermeld alle afgeronde projecten in het groen (voor wie het nog niet wist; alle projecten staan in de beginpost). Ik hoop snel renders te zien van jouw project, zodat we kunnen kijken of het goedgekeurd kan worden. Begin je er vandaag nog aan? Ik ga vanavond in ieder geval nog nadenken over een projectvoorstel mbt infrastructuur, morgen leg ik wel een projectvoorstel voor. Succes! Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Vandaag niet iig. gaan slapen. Avonddingen doen... Morgen zeker! EDIT: WIP af: Bewerkt: 2 juli 2008 door Rivel Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ziet er als basis mooi uit, als je nou ook nog eventjes laat zien hoe het transformatorhuisje eruit gaat zien kan ik kijken of ik hem goedkeur PS: Renders etc aub allemaal in je projectvoorstel posten. Reageren
Rivel Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Transformator huisje maak ik straks wel. Maar kan jij ingame zetten? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Ja hoor, dat kan ik, mits jij voor de dff, col en txd zorgt. Als je niet weet hoe dat moet, raad ik je aan een tutorial erover op te zoeken. PS: Zoek eens op hoe de standaard zonnepanelen heten. Dan kun je die bestanden gewoon vervangen. Er zit namelijk een limiet aan het aantaal extra objecten dat je kunt toevoegen aan San Andreas, dus vervang zo vaak mogelijk. dff bestand van de huidige heet roofstuff16.dff Bewerkt: 2 juli 2008 door $NeoSyp$ Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Waarom maken jullie zonnepanelen? Ze staan toch al in-game? Iemand met Mapedittor kan zo de zonnepanelen kopieren en op die plek neer zetten! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Kijk, dat soort discussies horen er nou ook bij Maar inderdaad, wellicht kun je beter enkel het huisje en het bord maken voor mijn part. Maar gaat, we zullen zien wat Unmountable Tijmen ervan vindt, want als hij het niets vindt dan kan het alsnog afgeblazen worden... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hangt nou alles van mij af?! . Maar ik vind alles goed, als je dat maar weet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.