Jump to content

San Andreas Development


$NeoSyp$

Recommended Posts

Nee hoor, maar als jij bijvoorbeeld had gezegd 'nou ik vind dit project niet zo nodig' dan was het niet doorgegaan. Maar goed, hij kan doorgaan. Ik denk echter zelf ook dat hij beter gewoon de standaard zonnepanelen kan gebruiken, dat bespaart een hoop gedoe...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    41

  • Rivel

    18

  • Unmountable Tijmen

    8

  • Timske

    5

Mooi, jullie kunnen het natuurlijk altijd nog samen doen. Ga door met overleggen zou ik zeggen.

Wat ik trouwens graag zou zien is een project voor de verwoeste buurt van Doherty (dat bouwterrein). Dus als iemand een idee heeft voor dat gebied, werk het dan aub uit en post het hier.

Zelf zoek ik nog naar een andere mogelijkheid voor een nieuw project, ik ga eventjes wat rondrijden in Las Venturas en Los Santos, eens zien of daar wat is...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Project "Estates Park"



Status: Afgerond

Las Venturas; Een stad bekend om de 'Strip' en zijn vele hotels. Een geweldige stad voor een toerist.

De gemiddelde bewoner van Las Venturas heeft het echter niet zo goed. In het centrum staan hotels, maar daarbuiten is vrijwel alles laagbouw. De buitenwijken hebben nauwelijks commercie, en dan vooral het westen en oosten. Het oosten ligt echter niet zo ver van het kleine commerciele gebied van Las Venturas. Het westen bestaat echter simpelweg uit kleine arbeidershuisjes, waarvan de bewoners vrijwel allemaal in het aangrenzende industriegebied werken. Het plan is om op de gemarkeerde plekken een klein laagbouw commercieel gebied te bouwen, als steuntje in de rug voor deze wijk.

Algemene informatie

Naam: Estates Park

Aantal verdiepingen: 3 gebouwen met 3/4 verdiepingen per stuk

Functie: Kantoren

Locatie: Whitewood Estates, Las Venturas, op de gemarkeerde plekken.

gebiedeu9.png

Huidige locatie

gallery509gg1.jpg

gallery510bz5.jpg

gallery511hd8.jpg

Ingame

render8ew7.png

render9bl0.png

render10wb0.png

Renders

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het plan is om alleen kantoortjes te plaatsen, maar dan wel wat moderne architectuur. Parkeerplaats lijkt me niet echt nodig, aangezien de mensen die er moeten werken op loopafstand wonen... En voor een winkelcentrum is geen ruimte (en daarbij, daar is men bereid voor wat meer naar het centrum te gaan, en daar heb je er wel een paar.)

Ik begin zo met hem maken van simpele renders!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, wat bedoel je hier precies mee? Wat moeten we ingame zetten?

Ok is goed, maar dan moet ik het wel eerste gaan maken ;)

Maar als het om te testen is of je iets ingame kunt krijgen wil ik je wel 'Beach Hope' toesturen.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan een beetje mappen (zoals de mod van de veilige basis) maar ik zou graag aan het project meewerken!

Mwha, je kunt natuurlijk ook met enkel mappen een project maken bedenk ik net. Je zou bijvoorbeeld (ik zeg maar wat) een stadsdeel dat te slecht verlicht is kunnen verlichten door wat extra lantaarnpalen te plaatsen ofzo, verzin wat zou ik zeggen. Aangenomen dus :)

Verlichting is wel zo handig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Neo, het ziet er niet slecht uit maar het past niet bij de rest van de stijl van dat district van LV.... Het zijn prima gebouwen, maar het past gewoon niet in dat deel van de stad...


Andere zaken: we/jullie maken nu steeds nieuwe gebouwen om de lege plaatsen in San Andreas op te vullen. Maar kunnen we niet beter dingen, die er al zijn in San Andreas, te verbeteren? Ik weet nu even niks maar er zal genoeg te verbeteren zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, tja, ik weet niet, ik denk dat het er wel goed zou passen doordat het wel een goed contrast is.. (Daarbij, het wordt wit, een neutraal kleurtje). Maar goed, is er nog iemand die dat vindt? Sirouz ik zie je langskomen, wat vind jij?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...