Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Door middel van de Hypercosm Player kun je met een simpel programmaatje je models op je site showen, alsof je ze in Sketchup bekijkt. Het enigste dat je moet doen is wat zinnetjes erbij schrijven in het script van de pagina (ofzo, het is gewoon HTML), het model converteren en een URL op de pagina zetten zodat de bezoeker de plugin voor Internet Explorer even kan downloaden.

Keep it up, jullie weten hopelijk dat je maximaal 5 nieuwe objecten kan toevoegen aan SA? Je kunt eventueel ook de nieuwe objecten toevoegen aan originele objecten, als je weet hoe dat moet :7 .

Moest dat niet via gewoon uit gta3.img een bestaand huisje te exporteren, er iets bijsteken in max en nieuwe coll en dff maken en dan vervangen met het orginele in de gta3.img.

@ Dutchy Ok, ik zal erop letten.

@Zamgod Euh, ik dacht dat als iets blauw was in sketchup het vol met bugs zat. Of heb ik het hier fout. Tevens is mijn project gecanceld aangezien het vrij onnutig was en verspilling van poly's.

• Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

41

• Rivel

18

• Unmountable Tijmen

8

• Timske

5

Geplaatst: (bewerkt)
Door middel van de Hypercosm Player kun je met een simpel programmaatje je models op je site showen, alsof je ze in Sketchup bekijkt. Het enigste dat je moet doen is wat zinnetjes erbij schrijven in het script van de pagina (ofzo, het is gewoon HTML), het model converteren en een URL op de pagina zetten zodat de bezoeker de plugin voor Internet Explorer even kan downloaden.

Keep it up, jullie weten hopelijk dat je maximaal 5 nieuwe objecten kan toevoegen aan SA? Je kunt eventueel ook de nieuwe objecten toevoegen aan originele objecten, als je weet hoe dat moet :7 .

Ik zal eens kijken met dat programma maar wat vind je van de voortgang?

...@Zamgod Euh, ik dacht dat als iets blauw was in sketchup het vol met bugs zat. Of heb ik het hier fout...

Dat zijn de standaard kleuren bij mij in sketchup als ik een vorm maak.

Maar dit is eigenlijk niet echt nodig want hier kun je gemaakte dingen die door $NeoSyp$ zijn goedgekeurd posten

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Moest dat niet via gewoon uit gta3.img een bestaand huisje te exporteren, er iets bijsteken in max en nieuwe coll en dff maken en dan vervangen met het orginele in de gta3.img.

@ Dutchy Ok, ik zal erop letten.

@Zamgod Euh, ik dacht dat als iets blauw was in sketchup het vol met bugs zat. Of heb ik het hier fout. Tevens is mijn project gecanceld aangezien het vrij onnutig was en verspilling van poly's.

Ok, jammer van je project, maar ja, er worden natuurlijk wel eens projecten gecancelled. Je wilt niet weten hoe vaak de meest geweldige projecten in het echt worden geannuleerd, vaak door de meest onzinnige redenen als het creeeren van schaduw of het belemmeren van uitzicht. Het is niet anders... Aan de andere kant is het natuurlijk wel een goed teken dat we echt kritisch zijn over projecten, dat is natuurlijk wel goed. Status hierbij geupdate.

Over jouw vraag mbt de gastank, zamgod1, ik ben helaas niet bekend met Sketchup, dat zul je dus echt aan iemand moeten vragen die er wel mee bekend is. Ik zelf werk namelijk enkel met 3dsmax. (Wat ik overigens iedereen hier aanraadt aangezien het toch het beste programma is om GTA mee te modden, maar sketchup kan natuurlijk wel).

Als ik het goed heb, staan er nu dus geen projecten open? Zowel, post dan aub nieuwe projectvoorstellen. Ik voel me deze dagen niet zo heel erg fit, ik ben erg verkouden en zit dus meestal maar wat tv te kijken, maar zodra ik weer beter ben begin ik wel aan een nieuw project.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:
Hallo,

Ik wil ook wel joinen alleen ik kan niet ingame zetten omdat ik er geen programma's voor heb maar ik kan wel gebouwen maken en uploaden ik ben nu zelf bezig met een Fabriekje. Ik weet niet hoe het eruit ziet Ingame omdat ik dat in 1 woord niet kan maart hier zijn de plaatjes (ik heb de Kleuren enz. er nog niet in staan alleen een basis)

Er moeten nog een paar Gas tanks bij en een kleine weg ernaartoe ofzo maar weet iemand hoe je in Sketchup een Gastankvorm kan maken uit een Cilinder?

Maar hier de Plaatjes:

...

Full View

...

Naam

...

Ingang + Lift

Dit zijn mijn Plaatjes tot nu toe Mag ik met dit meedoen? Want dan weet ik of ik verder kan gaan. Anders wil ik wel verder gaan maar minder mijn best ervoor doen.

*UPDATE*

Hier is een Update met al wat uitbreiding en kleur.

factoryfullviewli0.png

FULL VIEW

De heli's zijn standaard Sketchup Models

Wel, ik heb een project ideetje. Nu ik weet niet of hij wel goed is maar ok even een ideetje. Zoals jullie wel weten heeft LS en SF een soort van ''stuntpark''. LS heeft dat skatepark en SF die geul in het water waar geen water in zit. Nu, waar LV niet? Dus, waarom maken we geen monster stuntpark voor LV. Want LV is een show stad die aandacht moet trekken, dus met van die mega hoge jumps... Dodelijke loopingen... En veel VUUR! Wat denken jullie?

@ hierronder Euhm jij bent heus niet de enige modder in dit product hoor, ik kan het ook, Neo ook en vele anderen ook.

Bewerkt: door Rivel
Geplaatst:
Wel, ik heb een project ideetje. Nu ik weet niet of hij wel goed is maar ok even een ideetje. Zoals jullie wel weten heeft LS en SF een soort van ''stuntpark''. LS heeft dat skatepark en SF die geul in het water waar geen water in zit. Nu, waar LV niet? Dus, waarom maken we geen monster stuntpark voor LV. Want LV is een show stad die aandacht moet trekken, dus met van die mega hoge jumps... Dodelijke loopingen... En veel VUUR! Wat denken jullie?

Cool maar onmogelijk om door mij te laten doen

@ hierronder Euhm jij bent heus niet de enige modder in dit product hoor, ik kan het ook, Neo ook en vele anderen ook.

Tja, ik weet niet, ik sta er eerlijk gezegd een beetje sceptisch tegenover.

Ten eerste omdat LV wel degelijk een grote stuntplek heeft, al dan niet 'opennbaar'. Namelijk het stadium! Volgens mij is dit het stadium waar je met een sanchez zoveel mogelijk stunts moet doen op bij de corona's te komen, verbeter me als dat een andere stad is. Daarnaast vind ik die geul die jij waarschijnlijk bedoelt in San Fierro niet echt een stunt plekje. Ik weet niet zeker of je deze plek bedoelt, maar ik denk het wel. Ik vind dat niet echt een stuntplekje... Ik zou iets anders verzinnen.

PS: Vanaf nu aub alleen nog maar vervangen/koppelen van/aan standaard objecten.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Inderdaad, ik denk dat we voorlopig genoeg Mapeditors hebben. :)

Ik wilde nog eventjes ergens jullie mening over hebben. Mijn vraag is de volgende: Veranderen/vervangen we ook gebouwen die essentieel zijn voor de verhaallijn, oftewel die je in een missie tegenkomt? Hierbij doel ik op bijvoorbeeld de verwoestte fabriek in Doherty, die je verwoest in de missie Yay Ka Ka Boom. Dat zijn typische gebouwen die moeten worden vervangen, maar dan zou je die missie niet meer kunnen doen.

Dus wat vinden jullie hiervan? Ik zou ook graag de mening hebben van niet-project leden, om te weten of het het gebruik van de mod zou beinvloeden. Bij voorbaat dank.

NeoSyp

Geplaatst:

En bij dat gebouw dat je moet laten ontploffen kun je ook in GTA SAMP op een server met een man of 15 een team zijn en politie buiten dat huis houden dus kan beter laten staan voor de liefhebbers van de mod en GTa SAMP :puh:

Geplaatst:

mischien kunnen julie in SF

die brandweer kazerne kunnen vervangen

aan gezien die muren kapot zijn

en dat ZIP gebouw kunnen jullie af maken

en in de woestijn bij het vliegveld

een heliport maken waar mavericks spawnen

mischien hebben jullie hier wat aan

groeten cheetha

Geplaatst:

Ik heb zojuist met betrekking tot het infrastructuurproject waar ik aan werk een persoonlijk bericht gestuurd naar Joriz, waar dat precies om ging horen jullie binnenkort, zodra ik antwoord heb. In ieder geval zal het project erom draaien dat we de borden langs de wegen gaan verbeteren, maar dan qua textuur. Ik zal zodra ik antwoord heb het projectvoorstel plaatsen.

NeoSyp

Geplaatst:

Project "Infra-V"

Status: Voorstel

Het plan is om bij dit project het wegennet van San Andreas wat te veraangenamen. Dit gaan we doen door het allereerst een wat modernere 'look' te geven en door alle reclameborden te vervangen door eigen gemaakte reclameborden. Deze reclameborden moeten allemaal iets grappigs in zich hebben en allemaal op een of andere manier iets met gta of het gtagames netwerk te maken hebben. Ik heb Joriz al gecontacteerd en we hebben min of meer toestemming om de namen in dit project te gebruiken.

Dit project gaat iets anders dan de andere projecten. Bij dit project mag iedereen zijn eigen creaties voor reclameborden hier tonen en, als de rest vindt dat ze goed genoeg zijn, worden ze toegevoegd. Ik bekommer me wel om het veranderen van andere soorten borden en het ingame zet gedeelte, en ik verzin zelf natuurlijk ook wat grappige borden.

Algemene informatie

Naam: Infra-V

Wat: Wegwijzers, reclameborden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...