Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb ik nog even tijd om te kunnen oefenen? :7

Want mijn models zijn nog een heel klein beetje zwak, ik ga vooral mijn wolkenkrabber beter texturen en moddelen. Ik ga hem nu bewerken en ik maak een hele mooie lobby erin _O_

• Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

41

• Rivel

18

• Unmountable Tijmen

8

• Timske

5

Geplaatst:

Even een kleine mededeling. De laatste tijd zijn wij, zoals wel te merken is, niet al te actief. Dit komt absoluut niet omdat we gestopt zijn met dit project, maar simpelweg omdat vele leden op vakantie zijn. Zelf ben ik ook vanaf woensdag weg, dus hierbij leg ik het project voor een kleine periode stil. Mocht iemand de leiding over willen nemen in de vakantie, aangezien ik pas 30 augustus terug ben (het einde van de vakantie dus) meld het dan aub, dan kunnen jullie verder werken terwijl ik weg ben.

In ieder geval zullen we binnenkort weer hard aan de slag gaan. ^_^

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

nja ik zit nog steeds met m'n ontwerp van je-weet-wel-wat, waar ik nog aan werk, en ik ga 1 augustus op vakantie voor 2 weken dus ik zou t verder wel 'n beetje over kunnen nemen, al heb ik geen idee wat er precies nog moet gebeuren.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo beste modders,

Terug van vakantie zag ik tot mijn verbazing dat hier sinds mijn afwezigheid helemaal niets meer is gepost, laat staan dat er ergens aan is gewerkt. Dit betreur ik zeer, aangezien we juist in de vakantie veel hadden kunnen doen aan het project. Nu moet ik eerlijk zijn, zelf heb ik ook niets gedaan (ik was immers tot gisteravond weg) maar ik had toch wel gehoopt dat de meeste leden hier zouden doorwerken, aangezien de meesten al een paar weken terug zijn.

Afijn, nu kom ik dus bij de kwestie, gaan we hiermee uberhaupt nog verder? Tot nu toe is het best leuk geweest maar ik merk wel dat ik eigenlijk de enige ben die projecten ook daadwerkelijk afrondt. Natuurlijk hoort dat erbij als projectleider, je moet er dan immers voor gaan, maar het was toch leuk geweest als anders ook wat hadden afgerond. Sowieso betwijfel ik of ik er zelf wel tijd voor ga hebben, ik heb net mijn rooster voor dit jaar bekeken en het is onvoorstelbaar deprimerend... Het houdt in dat ik drie dagen om 5 uur thuis ben en 2 dagen om 4 uur... Erg weinig tijd dus als ik ook nog huiswerk en dergelijke moet maken.

Dus wat denken jullie?

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

• 4 weken later...
Geplaatst:

Gezien de vraag die inhield of er nog mensen wilden meehelpen, waarbij er een kleine maand later nog niemand gereageerd heeft, lijkt het me sterk dat er ooit nog een release komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...