.Phobia Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) haha voor dit moest ik wel ff lachen; Klik Bewerkt: 28 juni 2008 door aartdognau Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik vind dit dus nergens naar klinken. Het klint echt 'nergens' na... Ik denk eerder dat hij nog even moet door oefenen... Iemand zoals Snoop Dogg vind ik toch nog wat beter klinken. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 "Fock dat, Schiedam is van mij" Rapper van het moment, da's duidelijk. Valt me op dat hij nogal problemen heeft met maat houden en rijmpjes verzinnen (heeft iemand een zin gehoord die wél rijmde en goed op de maat zat?). Beste beschrijving van Fok!: "hij rapt zoals philip freriks het nieuws leest", en die klopt nog behoorlijk ook. Zijn 'OPKOMST' video is ook van Hollywood-niveau, geregiseerd door een echte pro uiteraard. Hij heeft ook hyves.. Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 beste rapper? OG loc! nee grap:p lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd. Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 "Fock dat, Schiedam is van mij" Rapper van het moment, da's duidelijk. Valt me op dat hij nogal problemen heeft met maat houden en rijmpjes verzinnen (heeft iemand een zin gehoord die wél rijmde en goed op de maat zat?). Beste beschrijving van Fok!: "hij rapt zoals philip freriks het nieuws leest", en die klopt nog behoorlijk ook. Zijn 'OPKOMST' video is ook van Hollywood-niveau, geregiseerd door een echte pro uiteraard. Hij heeft ook hyves.. whahahahahaha met zijn scheve kop en baseballbat met zijn rook faket hij dmx en met zijn 'we anint playing g unit. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 beste rapper?OG loc! nee grap:p lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd. ja dat zou wel kunne beste rapper ooit is nog steeds 2pac Reageren
Robin B Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters! Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop! Bewerkt: 10 juli 2008 door robin bbb Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters!Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop! Maare wat is nou hiphop kleding? Tevens, ontopic, Ik vind Ice Cube, WC(Westside Connection), Gucci Mane,Snoop Dogg,Dr. Dre,Eminem, Young Jeezy en Lil Jon goed. Deze luister ik alleen maar . Ze hebben allemaal een goede tekst(meeste nummers dan) en hele goeie beats eronder. Daarom vind ik deze de beste. Later, Bewerkt: 10 juli 2008 door FerryN Reageren
Robin B Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters!Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop! Maare wat is nou hiphop kleding? Tevens, ontopic, Ik vind Ice Cube, WC(Westside Connection), Gucci Mane,Snoop Dogg,Dr. Dre,Eminem, Young Jeezy en Lil Jon goed. Deze luister ik alleen maar . Ze hebben allemaal een goede tekst(meeste nummers dan) en hele goeie beats eronder. Daarom vind ik deze de beste. Later, Sweetshirt/vest.Een pet en een ketting. Ja inderdaad.Die zijn masterlijk.Die jij op noem.Vooral Ice cube,Dr.Dre,Snoop dogg. Bewerkt: 10 juli 2008 door robin bbb Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Op zijn hyve staat bij Mijn Merken: Farrari. Heeft een rapper die niet kan rappen een Farrari. Ik zie het hem al zeggen. Mama, kan je me wat centjes geven voor schoolboeken want ik alles uitgegeven aan een Farrari van 300.000EUR. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik lig hier serieus dubbel, wat een idioot. Zou iemand hem al eens vertelt hebben dat wat hij doet geen rappen is, maar het oplezen van een tekst? Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik lig hier serieus dubbel, wat een idioot. Zou iemand hem al eens vertelt hebben dat wat hij doet geen rappen is, maar het oplezen van een tekst? En dat doet ie ook niet al te best Reageren
kamranoi Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 beste rapper?OG loc! nee grap:p lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd. haha lil wayne sucks hij is net als 50 een snitch check dit: en aardongou die NL rap is vet gezuigt en gestolen vooral die beats zijn gestolen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.