Jump to content

de beste rapper?

Recommended Posts

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

18

• rjravi1

8

• Vegeta

6

• FerryN

5

Geplaatst:

Ik vind dit dus nergens naar klinken. :puh: Het klint echt 'nergens' na... Ik denk eerder dat hij nog even moet door oefenen... Iemand zoals Snoop Dogg vind ik toch nog wat beter klinken. :)

Geplaatst:

"Fock dat, Schiedam is van mij" :schater:

Rapper van het moment, da's duidelijk. Valt me op dat hij nogal problemen heeft met maat houden en rijmpjes verzinnen (heeft iemand een zin gehoord die wél rijmde en goed op de maat zat?). Beste beschrijving van Fok!: "hij rapt zoals philip freriks het nieuws leest", en die klopt nog behoorlijk ook.

Zijn 'OPKOMST' video is ook van Hollywood-niveau, geregiseerd door een echte pro uiteraard. :clown:

Hij heeft ook hyves..

Geplaatst:

beste rapper?

OG loc!

nee grap:p

lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd.

Geplaatst:
"Fock dat, Schiedam is van mij" :schater:

Rapper van het moment, da's duidelijk. Valt me op dat hij nogal problemen heeft met maat houden en rijmpjes verzinnen (heeft iemand een zin gehoord die wél rijmde en goed op de maat zat?). Beste beschrijving van Fok!: "hij rapt zoals philip freriks het nieuws leest", en die klopt nog behoorlijk ook.

Zijn 'OPKOMST' video is ook van Hollywood-niveau, geregiseerd door een echte pro uiteraard. :clown:

Hij heeft ook hyves..

whahahahahaha met zijn scheve kop en baseballbat

met zijn rook faket hij dmx

en met zijn 'we anint playing g unit.

Geplaatst:
beste rapper?

OG loc!

lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd.

ja dat zou wel kunne :Y

beste rapper ooit is nog steeds 2pac :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters!

Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop!

Bewerkt: door robin bbb

Maare wat is nou hiphop kleding?

Tevens, ontopic,

Ik vind Ice Cube, WC(Westside Connection), Gucci Mane,Snoop Dogg,Dr. Dre,Eminem, Young Jeezy en Lil Jon goed.

Deze luister ik alleen maar :7 .

Ze hebben allemaal een goede tekst(meeste nummers dan) en hele goeie beats eronder.

Daarom vind ik deze de beste.

Later,

Bewerkt: door FerryN

Maare wat is nou hiphop kleding?

Tevens, ontopic,

Ik vind Ice Cube, WC(Westside Connection), Gucci Mane,Snoop Dogg,Dr. Dre,Eminem, Young Jeezy en Lil Jon goed.

Deze luister ik alleen maar :7 .

Ze hebben allemaal een goede tekst(meeste nummers dan) en hele goeie beats eronder.

Daarom vind ik deze de beste.

Later,

Sweetshirt/vest.Een pet en een ketting.

Ja inderdaad.Die zijn masterlijk.Die jij op noem.Vooral Ice cube,Dr.Dre,Snoop dogg.

Bewerkt: door robin bbb
Geplaatst:

Op zijn hyve staat bij Mijn Merken: Farrari. Heeft een rapper die niet kan rappen een Farrari. Ik zie het hem al zeggen. Mama, kan je me wat centjes geven voor schoolboeken want ik alles uitgegeven aan een Farrari van 300.000EUR. :schater:

Geplaatst:

Ik lig hier serieus dubbel, wat een idioot. :7

Zou iemand hem al eens vertelt hebben dat wat hij doet geen rappen is, maar het oplezen van een tekst?

Geplaatst:
Ik lig hier serieus dubbel, wat een idioot. :7

Zou iemand hem al eens vertelt hebben dat wat hij doet geen rappen is, maar het oplezen van een tekst?

En dat doet ie ook niet al te best :bonk:

Geplaatst:
beste rapper?

OG loc!

haha lil wayne sucks hij is net als 50 een snitch check dit:

en aardongou die NL rap is vet gezuigt en gestolen vooral die beats zijn gestolen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...