kamranoi Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 mijn top 5 beste rappers is: 1.the game 2.ice cube 3.snoop dogg 4.tupac 5.chamilionaire mijn top 3 meest gehate rappers: 1.lil wayne (omdat hij denkt dat hij de beste rapper is) 2.50cent (omdat hij een snitch is, hij bewwert dat ie 9x beschoten is XD) 3.fat joe (ik mag e'm niet) ik gebruik 50cent, lil wayne en fat joe wel in mijn filmpjes want ze kunnen goed rappen maar hun gedrach .......tja en nog wat bewijs matteriaal dat 50 liegt: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik luister niet vaak Rap maar hier komt mijn lijstje: Tupac Dr. Dré Dat was het. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Ik luister altijd wel Rap/Hip-Hop, maar af en toe..... Dan luister ik wel eens Rock. Nou hier komt dan mijn Rap/Hip-Hop lijstje! 1. Eminem 2. 50 Cent 3. The Game 4. Rick Ross 5. Lil' Wayne 6. Birdman 7. Young Jeezy 8. Young Buck 9. T.I. 10. Chamillionaire 11. Tony Yayo 12. Lloyd Banks 13. Snoop Dogg 14. 2Pac En dat was het! Bewerkt: 20 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 tupac als nummer 8 ??? eve dit erbij doen mijn top lijst nederlandse rappers zijn 1. Appa 2. Sjaak 3. Yes-R 4. Anu-D 5. Dindin 6. DHC 7. THC 8. Nino Reageren
GTA Haas Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) tupac als nummer 8 ??? eve dit erbij doen mijn top lijst nederlandse rappers zijn 1. Appa 2. Sjaak 3. Yes-R 4. Anu-D 5. Dindin 6. DHC 7. THC 8. Nino Ik luister 2Pac niet echt vaak daarom. En het staat op nummer 14 . Bewerkt: 20 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
Robin B Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Meest hatelijke rapper: 1 en dat is Lil Wayne! Reageren
Vegeta Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Top 3 Rappers : 1. tupac 2. Eazy-E 3. Ice Cube Top 3 Gehate Rappers 1. Snoop Dog , kijk alleen zijn hoofd en zijn houding echt walgelijk en z'n nummers zijn traag en gay (stomme hond ) 2. Dr.Dre (Don't F*ck with Eazy-E) 3. 50-cent hij is gwn een fa2man Bewerkt: 29 juli 2008 door cesar Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Hoewel ik meer van de rock muziek ben,vind ik rap ook wel goed. Niet van die neppe rappers zoals 50 cent. Mijn lijstje beste rappers/rap formatie's: 1.Tupac 2.The Notorious B.I.G. 3.Eminem 4.Bone Thugs-N-Harmony 5.Dr.Dre Bewerkt: 28 juli 2008 door phantom Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Mijn top 5: 1. The Game, hij is gewoon de beste 2. Dr Dre, een legende 3. Eazy-E, zijn raps zijn vet 4. Tupac, zijn raps zijn goed 5. Comptons Most Wanted, de raps zijn flex Mijn top 5 gehaatte 1. 50 Cent, hij is echt een wanksta( hij woont in philadelphia) 2. lil' Eazy-E, Denkt dat hij net zo goed als zijn papa is maar komt niet eens tot zijn enkels. 3. lil' Wayne, hij is gewoon een kneus 4. Spider Loc, hij denkt dat hij the game kan dissen 5. MC Hammer, hij is gewoon een wannabe Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 tupac als nummer 8 ??? eve dit erbij doen mijn top lijst nederlandse rappers zijn 1. Appa 2. Sjaak 3. Yes-R 4. Anu-D 5. Dindin 6. DHC 7. THC 8. Nino Ik luister 2Pac niet echt vaak daarom. oow k dacht al Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Snoop Dog , kijk alleen zijn hoofd en zijn houding echt walgelijk en z'n nummers zijn traag en gay (stomme hond ) 2. Dr.Dre (Don't F*ck with Eazy-E) Bericht van Cesar. Wtf! Dat meen je niet.Dat zijn de 2 beste rappers die er bestaan.En Snoop Dogg heeft er juist een stem er voor. En Dr.dre.Dont fuck with eazy-e betekent.Heb geen ruzie met Eazy-e.Want anders wordt je vol lood geschoten. Bewerkt: 29 juli 2008 door robin bbb Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Yeah! AKON Ft David banner,Lil Wayne en SNOOP DOGG! Nummer: 9mm No one fuck with a crip! Yeah-SNOOP DOGG! Bewerkt: 3 augustus 2008 door robin bbb Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) dats wel een mooie pokoe Bewerkt: 29 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Snoop Dog , kijk alleen zijn hoofd en zijn houding echt walgelijk en z'n nummers zijn traag en gay (stomme hond )2. Dr.Dre (Don't F*ck with Eazy-E) Bericht van Cesar. Wtf! Dat meen je niet.Dat zijn de 2 beste rappers die er bestaan.En Snoop Dogg heeft er juist een stem er voor. En Dr.dre.Dont fuck with eazy-e betekent.Heb geen ruzie met Eazy-e.Want anders wordt je vol lood geschoten. Wat voor bullshit praat jij dr.dre en snoopdog zijn STUDIO GANGSTAS . Eazy-E heeft pas echt het gangster leven geleefd hij was slim en kreeg gwn geld van dre terwijl door niks te doen. Want Dresta zegt in zijn top nummer : Damn E they try'in to fade you on Dre DAy Eazye : But Dre Day only met Eazy's pay day. Dr.Dre en zijn stomme hond komen met dit poep nummer : F*ck with Dre Day En dan komt Eazy Terug MET DE HIT : REAL Muthaf*cking G's .... En als je die clip nou ff bekijkt wie is er meer gangster en wie is er nou nep in die clip van dre haalde ze allerlei junkies van de straat die op tv wouden komen om te laten lijken dat dre veel gangsters achter zich heeft maar k zag er eerlijk echt oma's tussen !! En kijk die van Eazy-e Kijk die gappies echte soldaten en kijk die vrouwen die ze er tussen hebbe Bewerkt: 29 juli 2008 door cesar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.