Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Snoop Dog , kijk alleen zijn hoofd en zijn houding echt walgelijk en z'n nummers zijn traag en gay (stomme hond )2. Dr.Dre (Don't F*ck with Eazy-E) Bericht van Cesar. Wtf! Dat meen je niet.Dat zijn de 2 beste rappers die er bestaan.En Snoop Dogg heeft er juist een stem er voor. En Dr.dre.Dont fuck with eazy-e betekent.Heb geen ruzie met Eazy-e.Want anders wordt je vol lood geschoten. Wat voor bullshit praat jij dr.dre en snoopdog zijn STUDIO GANGSTAS . Eazy-E heeft pas echt het gangster leven geleefd hij was slim en kreeg gwn geld van dre terwijl door niks te doen. Want Dresta zegt in zijn top nummer : Damn E they try'in to fade you on Dre DAy Eazye : But Dre Day only met Eazy's pay day. Dr.Dre en zijn stomme hond komen met dit poep nummer : F*ck with Dre Day En dan komt Eazy Terug MET DE HIT : REAL Muthaf*cking G's .... En als je die clip nou ff bekijkt wie is er meer gangster en wie is er nou nep in die clip van dre haalde ze allerlei junkies van de straat die op tv wouden komen om te laten lijken dat dre veel gangsters achter zich heeft maar k zag er eerlijk echt oma's tussen !! En kijk die van Eazy-e Kijk die gappies echte soldaten en kijk die vrouwen die ze er tussen hebbe Gozer! Dre en snoopdogg zijn echte gangsta's hoor. Snoop dogg zit bij de Cripz.En dre bij de bloodz.En dan is het toch aardig van dre.Om geld aan Eazy te geven. Maar het verbaast me alleen dat je Snoop dogg haat.Hij is de rap king! Hij heeft er de stem voor.En zijn uiterlijk en houding vind ik juist goed. Bewerkt: 29 juli 2008 door robin bbb Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 helemaal mee eens een van de beste rappen is snoop dog Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 En Dre en Snoop haalden helemaal geen junkies van straat af. Snoop zit bij de Cripz en Dre bij de Bloodz en dat waren gewoon hun maatjes.Ik geef toe ze haalden wel wat junkies van de straat af.Maar echt niet allemaal hoor. De beste nummer! Snoopdogg ft Dre- Deep cover ak 187! Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 En Dre en Snoop haalden helemaal geen junkies van straat af.Snoop zit bij de Cripz en Dre bij de Bloodz en dat waren gewoon hun maatjes.Ik geef toe ze haalden wel wat junkies van de straat af.Maar echt niet allemaal hoor. De beste nummer! Snoopdogg ft Dre- Deep cover ak 187! Keny Arkana natuurlijk. Dit vind ik een goede franse rapper. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 En Dre en Snoop haalden helemaal geen junkies van straat af.Snoop zit bij de Cripz en Dre bij de Bloodz en dat waren gewoon hun maatjes.Ik geef toe ze haalden wel wat junkies van de straat af.Maar echt niet allemaal hoor. De beste nummer! Snoopdogg ft Dre- Deep cover ak 187! Keny Arkana natuurlijk. Dit vind ik een goede franse rapper. snoop dog is ook goed maar de beste is m&m Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 m&m vind ik echt een dooie rapper kweet ook niet wrm daddy yankee is ook een leipe rapper Reageren
Robin B Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 m&m vind ik echt een dooie rapperkweet ook niet wrm daddy yankee is ook een leipe rapper Kijk deep cover die ik gepost heb. Een vette nummer! Snoop dogg en Dr.dre met Deep cover aka 187! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 die heb ik ook vaak geluister die is gwn hard ze zijn crips tog ? Reageren
Robin B Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 die heb ik ook vaak geluister die is gwn hard ze zijn crips tog ? Snoop is Cripz en Dre is Bloods. Reageren
Issie3222 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Aangezien Rap mijn lievelings categorie is qua Muziek is dit wel een leuk topic! Ik vind Snoop Dogg, Dr. Dre, 2pac (R.I.P.), Eminem en Appa echt wel goede rappers Bewerkt: 1 augustus 2008 door Issie3222 Reageren
MNC3 Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Eminem, hij heeft mij voor een of andere reden altijd weten bekoren. Maar laaste tijd is het maar stillekes Maar nieuwe album is komende Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Ook een goeie nummers: Later, Bewerkt: 2 augustus 2008 door FerryN Reageren
Naudin Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Bij zo'n muziek moet je naar de teksten luisteren en niet naar de beats. Dus kies ik niet voor Snoop Dogg of Eminem ofzo. Ik kies Typhoon. Hij is een Nederlands rapper (ja van die teksten begrijp ik ook beter dan Engelse). Maar het zijn echt mooie teksten waarvoor rappen bedoeld is. En niet die "gangsta shit". Over het algemeen hou ik niet zo van Amerikaanse rap. Maar als ik toch moet kiezen vind ik Grand Agent wel een erg goede Amerikaanse rapper. Bewerkt: 2 augustus 2008 door Naudin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.