Jump to content

de beste rapper?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Bij zo'n muziek moet je naar de teksten luisteren en niet naar de beats. Dus kies ik niet voor Snoop Dogg of Eminem ofzo. Ik kies Typhoon. Hij is een Nederlands rapper (ja van die teksten begrijp ik ook beter dan Engelse). Maar het zijn echt mooie teksten waarvoor rappen bedoeld is. En niet die "gangsta shit". Over het algemeen hou ik niet zo van Amerikaanse rap. Maar als ik toch moet kiezen vind ik Grand Agent wel een erg goede Amerikaanse rapper.

Dan zou ik juist naar Snoop Dogg luisteren.

Ik vind Eazy-E wel goed enzo. Maar hij is kinderachtig.

Ljstje welke rappers in de bloodz zitten:

Dr.dre

Lil wayne

Thegame

Cripz:

Snoop Dogg

Eazy-E

Ice Cube

Dit zijn de engiste die ik ken.

Bewerkt: door robin bbb
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin B

18

• rjravi1

8

• Vegeta

6

• FerryN

5

Geplaatst:
Bij zo'n muziek moet je naar de teksten luisteren en niet naar de beats. Dus kies ik niet voor Snoop Dogg of Eminem ofzo. Ik kies Typhoon. Hij is een Nederlands rapper (ja van die teksten begrijp ik ook beter dan Engelse). Maar het zijn echt mooie teksten waarvoor rappen bedoeld is. En niet die "gangsta shit". Over het algemeen hou ik niet zo van Amerikaanse rap. Maar als ik toch moet kiezen vind ik Grand Agent wel een erg goede Amerikaanse rapper.

Dr.dre

Lil wayne

Thegame

Cripz:

Snoop Dogg

Eazy-E

Ice Cube

Wat is er nou kinderachtig aan Eazy :7 Hij is de Godfather van de Rap. Real Compton City G's is veel beter dan F*ck with dre day.

@Zamg0d1

Jah echt hea OG Loc is nog beter dan snoop, hij is altijd zo stijfjes net als niko :schater:

Dr.dre

Lil wayne

Thegame

Cripz:

Snoop Dogg

Eazy-E

Ice Cube

Wat is er nou kinderachtig aan Eazy :7 Hij is de Godfather van de Rap. Real Compton City G's is veel beter dan F*ck with dre day.

@Zamg0d1

Jah echt hea OG Loc is nog beter dan snoop, hij is altijd zo stijfjes net als niko :schater:

Ja daar heb je wel gelijk in .

Maar je moet eerder naar zijn tekst en stem luisteren die wel verschrikkelijk goed is .

Ik vind The Game ook wel een vette rapper :

The game- one blood ..

Hij zit in de Cedar block bloods .

In Compton natuurlijk .

En check zijn fucking soldaten en maatjes achter hem aan het eind!

Bewerkt: door Robin B
Geplaatst:
Darryl is wel goed.

2Pac is ook heel goed.

mwahh jij bent denk ik een meisje je vind darryl gwn lkkr net als alle andere meisjes want verder is darryl gwn een wannebe hij weet niks van de echte rap hij is gwn een hip hop flop.

Maar 2 pac is gwn vergeleken met de rest een legende !!

Geplaatst:
Maar 2 pac is gwn vergeleken met de rest een legende !!

Sure:P Eazy-E vind ik wel goed hoor,maar hij reageerd kinderachtig terug met zijn liedje . Zelf vind ik real mutherfacking G's ook wel een mooi nummer :tu:

Geplaatst:

Jah maar k vat t kinderachtige eraan niet. xD Zo gaat t in de rap wereld als je gedist word kom je met een 2 x zo harde diss terug. En als je luistert naar wat eazy zegt wat ik niet verwacht want je kan denk k niet zo goed engels. Dan snap je wat ie bedoeld.

de fakkelbrigade uit zwolle natuurlijk !

nieuwe track op 101barz kwam onverwachts vorige maand op je beeldscherm ( a la rotjoch)

waarschijnlijk vinde jullie de muziek niks, maar neem eens de moeite om te luisteren.. ga naar de site van de fakkelteit en luister de muziek,

opgezwolle is net bier,

bier moet je leren drinken,

opgezwolle moet je leren luisteren!

leder :cya:

Bewerkt: door mastala
Geplaatst:

nieuwe track op 101barz kwam onverwachts vorige maand op je beeldscherm ( a la rotjoch)

waarschijnlijk vinde jullie de muziek niks, maar neem eens de moeite om te luisteren.. ga naar de site van de fakkelteit en luister de muziek,

opgezwolle is net bier,

Ik vind het niks . Westcoast gangsta rap is veel en veel beter!

Geplaatst:

opgezwolle is net bier,

Ja ik vind dat je gelijk hebt.

@ Robin: éérst was Amerikaanse rap nog vet, met 2pac enzo. Maar tegenwoordig hebben die rappers net iets teveel centjes verdient en vinden ze zichzelf helemaal baas

Geplaatst:

opgezwolle is net bier,

Ja ik vind dat je gelijk hebt.

@ Robin: éérst was Amerikaanse rap nog vet, met 2pac enzo. Maar tegenwoordig hebben die rappers net iets teveel centjes verdient en vinden ze zichzelf helemaal baas

Zoals 50 cent, Lil Wayne en nog een heleboel, Lil wayne en met zijn Lollipopvuilnis, bah, vreselijk gewoon voor de Rapscene.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...