Jorair Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik heb weer eens een probleem Elke keer als ik een nieuw apparaat aansluit, vraagt Vista om het stuurprogramma te installeren. En het gaat dan gewoon om mijn Ipod, mijn Gsm of een card-reader. Kortom apparaten waarbij hij vroeger nooit achter vroeg. Vroeger vroeg hij nooit naar het stuurprogramma, en nu heb ik om de haverklap een stuurprogramma dat geinstalleerd moet worden, maar apparaten zoals Ipods, PSP, en gsm zouden toch direct moeten herkent worden? En het probleem is dan nog, er bestaat niet eens een stuurprogramma voor. Kan iemand me aub helpen? Het is nogal dringend deze keer (zeer dringend) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Heb je er geen cd/dvd bij gekregen? Probeer ook even een andere usb poort, vaak kan dit het probleem wezen. Anders moet je eventjes voor je i-Pod eventjes wat nieuwe software downloaden. Reageren
Jorair Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Maar het is niet enkel bij men iPod, maar bij alle nieuwe apparaten die ik aansluit. Daarvoor had ik dit nooit, bij geen enkel apparaat. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Wat heb je voor het laatst gewijzigd aan je systeem? Reageren
Jorair Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Niets, daarom dat ik niet begrijp hoe dit ineens komt . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Heb je systeem herstel al eens geprobeerd? Reageren
Jorair Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Heb je systeem herstel al eens geprobeerd? Het duurde even, maar dit heb ik gedaan ja. Dank je, nu is het probleem opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.