Danny13091994 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik denk dat ik de moeder+ van Sweet, Kendl, Carl en Brian+ heb gevonden Is dit haar ik + = dood Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik denk niet dat het de moeder is. De moeder is geloof ik helemaal niet in het spel gezet, dus dat je haar tegen komt is denk ik grote onzin.. Reageren
joppie Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Dit is inderdaad zeker niet de moeder. waarom zou je een dood iemand in het spel zetten... Er hangt trouwens links aan de muur in het Johnsons huis een foto van haar. (klopt dit?) Reageren
Basssss Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Waarom denk je eigelijk dat het de moeder is? Reageren
kiny Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Dat kan iedereen zijn! Rockstar heeft nooit iets over haar vrij gegeven, enkel een foto dat in de missie Big Smoke te zien is, en die foto is vrij onscherp. Dus weinig kans. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Nee tuurlijk niet. Hoe kan een dood iemand nou weer leven? R*ckstars is echt niet dom hoor! En waarom denk je dat het de moeder is? Het kan iedereen zijn hoor. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 De enige overeenkomst is de huidskleur, maar daar houdt het ook mee op. Reageren
cavorpa Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik denk dat ze ongeveer zo uitziet. Maar rockstar makers hebben haar niet in de game gezet.. De gerucht zegt dat je in de begravenis de geesten ziet dat is ook niet waar. Dat is maar een myte. Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ik denk dat ik de moeder+ van Sweet, Kendl, Carl en Brian+ heb gevondenIs dit haar ik + = dood dat is de moeder niet ze ziet er veel anders uit Reageren
klikoe Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 CJ's moeder kan je alleen maar zien op de foto. Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 CJ's moeder kan je alleen maar zien op de foto.Dat klopt.. Je ziet de moeder van CJ op de foto in de aller eerste missie 'Sweet & Kendle'. Waarschijnlijk is de foto hierboven gebasseerd op één van de moeders. Ze heeft wel wat weg van de moeder van CJ. Maar goed, dit weten we allemaal niet zeker. Dit is precies het zelfde als in GTA IV met Lola. Sommige mensen beweren ook haar te hebben gezien.DSgregor Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik denk eerder dat die foto een ped is. De moeder van CJ, Sweet, Kendl, Brian is vermoord door de ballas die een drive-by hebben gedaan op haar huis met 'the green sabre'. De moeder is idd alleen maar te zien op een foto die in je savehouse hangt. Reageren
Dvt Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Ik denk eerder dat die foto een ped is. De moeder van CJ, Sweet, Kendl, Brian is vermoord door de ballas die een drive-by hebben gedaan op haar huis met 'the green sabre'. De moeder is idd alleen maar te zien op een foto die in je savehouse hangt. Hier is een filmpje van hoor. Alleen zie je niemand die wordt neeregschoten .. > Check this out Part 1 < > Check this out Part 2 < Bewerkt: 7 juli 2008 door Dvt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Laat me raden: een mod? Duh, je ziet ook dat de ped een pistool in haar hand heeft. En ze staat ook op de manier waaromm CJ zou staan. Dan staat het beeld er ook nog eens kaarsrecht voor. Allemaal tekens van een player mod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.