Jump to content

Moeder

Recommended Posts

Geplaatst:

ik denk dat ik de moeder+ van Sweet, Kendl, Carl en Brian+ heb gevonden

Is dit haar

post-91499-1214676562.jpgik

+ = dood

Geplaatst:

Ik denk niet dat het de moeder is. De moeder is geloof ik helemaal niet in het spel gezet, dus dat je haar tegen komt is denk ik grote onzin.. :puh:

Geplaatst:

Dit is inderdaad zeker niet de moeder.

waarom zou je een dood iemand in het spel zetten... :?

Er hangt trouwens links aan de muur in het Johnsons huis een foto van haar.

(klopt dit?)

Geplaatst:

Dat kan iedereen zijn! Rockstar heeft nooit iets over haar vrij gegeven, enkel een foto dat in de missie Big Smoke te zien is, en die foto is vrij onscherp. Dus weinig kans.

Geplaatst:

Nee tuurlijk niet. Hoe kan een dood iemand nou weer leven? :puh: R*ckstars is echt niet dom hoor! ;) En waarom denk je dat het de moeder is? Het kan iedereen zijn hoor. ;)

Geplaatst:

Ik denk dat ze ongeveer zo uitziet.

Maar rockstar makers hebben haar niet in de game gezet..

De gerucht zegt dat je in de begravenis de geesten ziet dat is ook niet waar.

Dat is maar een myte.

Geplaatst:
ik denk dat ik de moeder+ van Sweet, Kendl, Carl en Brian+ heb gevonden

Is dit haar

post-91499-1214676562.jpgik

+ = dood

dat is de moeder niet ze ziet er veel anders uit

Geplaatst:
CJ's moeder kan je alleen maar zien op de foto.
Dat klopt.. Je ziet de moeder van CJ op de foto in de aller eerste missie 'Sweet & Kendle'. Waarschijnlijk is de foto hierboven gebasseerd op één van de moeders. Ze heeft wel wat weg van de moeder van CJ. Maar goed, dit weten we allemaal niet zeker. Dit is precies het zelfde als in GTA IV met Lola. Sommige mensen beweren ook haar te hebben gezien.

DSgregor:cya:

Geplaatst:

Ik denk eerder dat die foto een ped is. :Y

De moeder van CJ, Sweet, Kendl, Brian is vermoord door de ballas die een drive-by hebben gedaan

op haar huis met 'the green sabre'. De moeder is idd alleen maar te zien op een foto die in je savehouse hangt.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk eerder dat die foto een ped is. :Y

De moeder van CJ, Sweet, Kendl, Brian is vermoord door de ballas die een drive-by hebben gedaan

op haar huis met 'the green sabre'. De moeder is idd alleen maar te zien op een foto die in je savehouse hangt.

Hier is een filmpje van hoor. Alleen zie je niemand die wordt neeregschoten .. :7

> Check this out Part 1 <

> Check this out Part 2 <

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:
Laat me raden: een mod?

Duh, je ziet ook dat de ped een pistool in haar hand heeft. En ze staat ook op de manier waaromm CJ zou staan. Dan staat het beeld er ook nog eens kaarsrecht voor. Allemaal tekens van een player mod.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...