Monjin Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Hoi ik heb een vraagje ik heb de hoofd missies van gtaIV uitgespeeld en ook die assasin missies heb ik klaar maar sta nog steeds op 66 procent van de game wat kan ik nog meer doen om de game helemaal uit te spelen??? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Zie alhier: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_IV%29 Edit: Lolz, proberen ze je in te halen, lukt het ze nog niet. (Gelukkig een keer..) Edit @ GTA-Freak: Dat kan, ik was de link aan het opzoeken, dan verdwijn je vaak heel even. Maar vele doen het ook gewoon echt voor het inhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 -je kan flying rats verzamelen -over stunt jumps vliegen:P - wachten op de downloadbare content Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Hey Monjin , Op onze WikiGTA staat zowaar alles over de Grand Theft Auto serie, dus ook een 100% Cheklist van GTA IV mag niet ontbreken. Hierop vind je alles wat je moet doen voor de game 100% uit te spelen. Nog veel game plezier Edit@ASPHALT: Ik probeerde je niet in te halen, ik had je nog niet is zien staan . Bewerkt: 28 juni 2008 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Monjin Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 oke bedankt voor de tips en info ik heb nog wel een vraagje op je map zie je een icoontje met garage maar als je hier naar toe gaat kun je er niks mee het is helemaal dicht wat is hier de bedoeling van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeh cross Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) oke bedankt voor de tips en info ik heb nog wel een vraagje op je map zie je een icoontje met garage maar als je hier naar toe gaat kun je er niks mee het is helemaal dicht wat is hier de bedoeling van? dat is de garage van stevie waar je de wagens in moet doen die je voor hem moet zoeken Bewerkt: 28 juni 2008 door zeh cross Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 oke bedankt voor de tips en info ik heb nog wel een vraagje op je map zie je een icoontje met garage maar als je hier naar toe gaat kun je er niks mee het is helemaal dicht wat is hier de bedoeling van? dat is de garage van stevie waar je de wagens in moet doen die je voor hem moet zoeken Deze informatie krijg je met SMSjes van Stevie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.