Hulp bij GTA Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik krijg de patch 1.01 van GTA san andreas niet geinstalleerd, hij geeft de hele tijd een raar bericht (zie bijlage). ik heb het originele spel en heb nooit iets met mods gedaan. dus ik snap er niks van. hopelijk heeft iemand een idee. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik neem aan dat je van V2.0 naar V1.1 wilt patchen, of in ieder geval het spel moddable maken? Stop dan gelijk maar, dat heeft namelijk geen nut. De patch naar V1.1 kan alleen als je V1.0 hebt. Dit is gedaan voor de V1.0 gebruikers, en de patch is door Rockstar uitgebracht. Hierdoor wordt je spel unmoddable en zijn er enkele bugs verholpen. Je kunt dus alleen patchen naar V1.0, en dat doe je met deze patch. Dáárna kun je het spel eventueel patchen naar V1.1, maar dat maakt verder geen verschil met V2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.