gtafreakje69 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 hey gamers,weten jullie hoe je de infernus vind of makkelijk vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 hey gamers,weten jullie hoe je de infernus vind of makkelijk vind De drie missies van Bernie doen, of bij Die grote weg met allemaal die winkels en grote LCD schermen aan de muur, daar met een dure wagen rijden komen ze soms ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen Ja zo ben ik er ook een keer een tegen gekomen. Maaruh een topic over dit onderwerp is ook al zo vaak geopend dus gebruik volgende keer de zoekfunctie edit: typo's >.< Bewerkt: 28 juni 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen Ja zo ben ik er ook een keer een tegen gekomen. Maaruh een topic over dit onderwerp is ook al zo vaak geopend dus gebruik volgende keer de zoekfunctie edit: typo's >.< Telkens als ik een race start, krijg ik SUV's of Sedans? Of is dit willekeurig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen Ja zo ben ik er ook een keer een tegen gekomen. Maaruh een topic over dit onderwerp is ook al zo vaak geopend dus gebruik volgende keer de zoekfunctie edit: typo's >.< Telkens als ik een race start, krijg ik SUV's of Sedans? Of is dit willekeurig? Ligt eraan in wat jij voor een auto hebt. Zorg dat je de Turismo, van Mikhail Faustin's huis hebt, en dat staat er een infernus bij, de startlijn van de race Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen Ja zo ben ik er ook een keer een tegen gekomen. Maaruh een topic over dit onderwerp is ook al zo vaak geopend dus gebruik volgende keer de zoekfunctie edit: typo's >.< Telkens als ik een race start, krijg ik SUV's of Sedans? Of is dit willekeurig? Ligt eraan in wat jij voor een auto hebt. Zorg dat je de Turismo, van Mikhail Faustin's huis hebt, en dat staat er een infernus bij, de startlijn van de race Hmmm, ik kwam tweemaal met een Coquette aan, en een keer waren het Feroci, Shafter, en een Chavos. En de andere keer was het een Rebla, en andere SUV's, maar geen Patriots of Cavalcades. Later, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreakje69 Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Miss ff rondzoeken op internet ofzow... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 hey gamers,weten jullie hoe je de infernus vind Ik vind heb mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 hey gamers,weten jullie hoe je de infernus vind Ik vind heb mooi Niet wat hij bedoelde en ook nog eens bump... Mooi, 2 vliegen in een klap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 start een race missie van vrucie en al snel kom je een infurnus tegen schiet de bestuurder er uit een je heb een infurnus en dan kom je in verschillende wijken kom je gewoon ze tegen Ja zo ben ik er ook een keer een tegen gekomen. Maaruh een topic over dit onderwerp is ook al zo vaak geopend dus gebruik volgende keer de zoekfunctie edit: typo's >.< Telkens als ik een race start, krijg ik SUV's of Sedans? Of is dit willekeurig? Ligt eraan in wat jij voor een auto hebt. Zorg dat je de Turismo, van Mikhail Faustin's huis hebt, en dat staat er een infernus bij, de startlijn van de race Hmmm, ik kwam tweemaal met een Coquette aan, en een keer waren het Feroci, Shafter, en een Chavos. En de andere keer was het een Rebla, en andere SUV's, maar geen Patriots of Cavalcades. Later, je moet ook een paar racen winnen en dan heb je meer kans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.