Jump to content

Welke antivirus is de beste?


ikt

Recommended Posts

Meh, ik blijf bij Symantec dan. Alle andere klinken als troep. :puh: En de anderen nemen net zoveel resources in beslag als Symantec. Probleem opgelost.

Ohja, en als ik vermoed dat iets stout is, dan open ik het wel in een virtual machine. Resetje en alles is weer ok.

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik blijf bij Symantec dan. Alle andere klinken als troep. :puh: En de anderen nemen net zoveel resources in beslag als Symantec. Probleem opgelost.

Ohja, en als ik vermoed dat iets stout is, dan open ik het wel in een virtual machine. Resetje en alles is weer ok.

Ik heb slechte ervaringen met Symantec (Norton Systemworks 2008).

Mijn PC werd zéér traag en mijn niet al te grote hardeschijf werd volgepropt met onnodige zooi, zoals een automatisch backup programma en zelfs mijn prullenbak gekaapt. Na verwijdering was alle ingenomen ruimte (3GB) nog niet terug. Nee, daarvoor moest ik eerst naar een geheim gedeelte van mijn hardeschijf om daar 2GB aan backups te verwijderen (die de uninstaller niet had verwijderd).

Geen enkel product van Symantec komt meer op mijn computer.

Ik ben nu tevreden met ESET Smart Security (antivirus + antispyware + antispam + firewall).

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik blijf bij Symantec dan. Alle andere klinken als troep. :puh: En de anderen nemen net zoveel resources in beslag als Symantec. Probleem opgelost.

Ohja, en als ik vermoed dat iets stout is, dan open ik het wel in een virtual machine. Resetje en alles is weer ok.

Ik heb slechte ervaringen met Symantec (Norton Systemworks 2008).

Mijn PC werd zéér traag en mijn niet al te grote hardeschijf werd volgepropt met onnodige zooi, zoals een automatisch backup programma en zelfs mijn prullenbak gekaapt. Na verwijdering was alle ingenomen ruimte (3GB) nog niet terug. Nee, daarvoor moest ik eerst naar een geheim gedeelte van mijn hardeschijf om daar 2GB aan backups te verwijderen (die de uninstaller niet had verwijderd).

Geen enkel product van Symantec komt meer op mijn computer.

Ik ben nu tevreden met ESET Smart Security (antivirus + antispyware + antispam + firewall).

Mvg,

Flitskikker

helemaal mee eens, ooit eens norton iets geprobeerd, en ik vond 'm echt heel hoi[/font]. Nu gebruik ik NOD32, en die is veel beter en je hebt er helemaal geen last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...