Fuffie Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Is het mogelijk om de Politie helikopter te vinden in de map van gta4 ? Ik had toenet de kans om net nog een foto te maken en een filmpje dat ik met een Politie helikopter vlieg. MVG, Fuffie. ps: Het plaatje zet ik er later pas op ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Is het mogelijk om de Politie helikopter te vinden in de map van gta4 ?Ik had toenet de kans om net nog een foto te maken en een filmpje dat ik met een Politie helikopter vlieg. MVG, Fuffie. ps: Het plaatje zet ik er later pas op ! k weet niet waar je de heli kan vinden ik dacht ergens bij het water hiet heb je een cheat ervoor 359 555 0100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Dat is een andere soort, die bedoel ik niet ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Hij bedoelt de Maverick in politie style. --> Ik doe hem zo: pak een heli, en zorg dat je genoeg sterren hebt. Ram de Politie Maverick zotdat de wieken er af vliegen (ondertussen zou je evt. je eigen soms heel moeten cheaten). De Maverick heeft schade, maar staat aan de grond, ga er in zitten en cheat hem heel. Slim hé Bewerkt: 29 juni 2008 door chasmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Deze is zonder cheats, hij heeft wel geen ammo limiet, omdat hij het spel 100% heeft uitgespeeld. Bewerkt: 28 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Hij bedoelt de Maverick in politie style.--> Ik doe hem zo: pak een heli, en zorg dat je genoeg sterren hebt. Ram de Politie Maverick zotdat de wieken er af vliegen (ondertussen zou je evt. je eigen soms heel moeten cheaten). De Maverick heeft schade, maar staat aan de grond, ga er in zitten en cheat hem heel. Slim hé Ja, inderdaad slim het werkt geneens ik heb geprobeerd duwen,omlaag halen maar niks werkt. Gelukkig heb ik nog een foto en filmpje dat ik met zo'n police maverick vlieg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Hij bedoelt de Maverick in politie style.--> Ik doe hem zo: pak een heli, en zorg dat je genoeg sterren hebt. Ram de Politie Maverick zotdat de wieken er af vliegen (ondertussen zou je evt. je eigen soms heel moeten cheaten). De Maverick heeft schade, maar staat aan de grond, ga er in zitten en cheat hem heel. Slim hé Ja, inderdaad slim het werkt geneens ik heb geprobeerd duwen,omlaag halen maar niks werkt. Gelukkig heb ik nog een foto en filmpje dat ik met zo'n police maverick vlieg Heb je de manier van dat filmpje dat ik posten geprobeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Hij bedoelt de Maverick in politie style.--> Ik doe hem zo: pak een heli, en zorg dat je genoeg sterren hebt. Ram de Politie Maverick zotdat de wieken er af vliegen (ondertussen zou je evt. je eigen soms heel moeten cheaten). De Maverick heeft schade, maar staat aan de grond, ga er in zitten en cheat hem heel. Slim hé Ja, inderdaad slim het werkt geneens ik heb geprobeerd duwen,omlaag halen maar niks werkt. Gelukkig heb ik nog een foto en filmpje dat ik met zo'n police maverick vlieg Heb je de manier van dat filmpje dat ik posten geprobeerd? Even toevoeging daarop: het is inderdaad een goeie manier maar je kan het bij bijna alle daken doen, ook kan je als je voorzichtig ben gewoon in het parkeervak landen, dat scheelt een hoop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2008 Dat is een andere soort, die bedoel ik niet ! oow ok had het verkeerd begrepen sry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.