GTAgangsta Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Hoi allemaal! Ik heb sinds kort MoH Airborne voor de PC. Maar ik was hem aan het spelen, toen ging ik naar een tijdje dood, en toen dacht ik dat hij automatisch gesaved had. Maar dat was niet zo. Toen ging ik maar handmatig saven. Dat kon (tenminste, dat dacht ik) via het pauze-menu. Maar dat werkt ook niet. Weet iemand hoe ik autosave aan kan zetten of hoe ik goed handmatig kan saven? Greetzz GTAgangsta EDIT: Ik snap het al! Bewerkt: 29 juni 2008 door GTAgangsta Reageren
SWYV Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 er zijn daar en daar checkpoints waarbij die autosave doet dacht ik Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 er zijn daar en daar checkpoints waarbij die autosave doet dacht ik Ik had al iets van die tegenstanders opgeblazen met een bepaalde bom die je erop moest plakken. Dat leek me nou echt zo'n checkpoint. Maar dat was het dus niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.