GTAgangsta Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben vandaag naar de TT in Assen geweest. Ik vroeg me af of er nog meer mensen hier naartoe zijn geweest. Greetzz GTAgangsta >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar sport<<< EDIT: Ik heb ook een fimpje gemaakt over wat ik gezien heb op de TT. Check de link hieronder. http://nl.youtube.com/watch?v=M4hw5UFcF4I Bewerkt: 29 juni 2008 door GTAgangsta Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Nee, ik kon niet ik ging autospotten in Laren. Ik heb wel gehoord dat het circuit glad was, en dat er veel val partijen waaren? En dat door de regen... Ben jij er wel geweest dan? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Hallo allemaal,Ik ben vandaag naar de TT in Assen geweest. Ik vroeg me af of er nog meer mensen hier naartoe zijn geweest. Greetzz GTAgangsta Nee, ik kon niet ik ging autospotten in Laren. Ik heb wel gehoord dat het circuit glad was, en dat er veel val partijen waaren? En dat door de regen... Ben jij er wel geweest dan? Duh. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik ben er zelf niet geweest maar ik wist dat een klasgenoot daar heen is geweest. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Nee, ik kon niet ik ging autospotten in Laren. Ik heb wel gehoord dat het circuit glad was, en dat er veel val partijen waaren? En dat door de regen... Ben jij er wel geweest dan? Een stuk of 4 zijn gevallen ofzo. Jammer genoeg ging Rossi de eerste ronde al onderuit. Maar hij ging weer doorrijden en heeft er toch nog 2 ingehaald. Hij werd 11de. Maar er was eerst wat regen, daarna helemaal niet meer. Voglens mij was het circuit vrij droog al. Reageren
Wrieh Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 ik woon 7 KM van het circuit af dus ben zeker weten geweest! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.