Forumrunner Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Gegroet, Er is nu bij de Bart Smit een boek over GTA IV te koop : de Strategy Guide. Hij kost maar €15,99. Het is een Engels boek. Maar het valt me op dat ik er hier niks over heb gehoord. kan iemand mij vertellen waarom niet? Greetz, Forumrunner Reageren
Hayte Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 dit is wel in meerdere topics genoemd... maar wat zou je er over moeten zeggen? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Dat ze zeggen dat ie uit is in een speciaal topic hiervoor. Dat ging ook zo met het CROWN magazine..... En dit boek is niks minder. Reageren
joppie Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Dit hebben ze ook niet met de andere Guides gedaan dacht ik. Ik heb hem ook, heel mooi boek en van San Andreas heb ik hem ook maar al wat langer natuurlijk. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb hem hier ook liggen, en het is egt een mooi boek, met duidelijke beschrijvingen en mooie screens... Een aanrader als je de 100% wil halen... Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik heb hem hier ook liggen, en het is egt een mooi boek, met duidelijke beschrijvingen en mooie screens...Een aanrader als je de 100% wil halen... Maar ik neem aan dat hetzelfde informatie ook op internet staat, zoals WikiGTA en IGN. Want je krijgt bij dat boek hulp bij missies? Heb je ook op het internet. Plattegronden, krijg je ook op het internet. Natuurlijk is het handiger met een boekje naast je, maar alsnog. Later, Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ja, maar neem nu de Flying Rats: op WikiGTA (no offence! ) staat er dan gewoon een bolletje en bv: 20.52m... Maarja, waar zit die dan? En in de guide staan er twee foto'tjes per vogel... is gewoon makkelijker En ook, zo'n guide is gewoon nice vindik Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ja, maar neem nu de Flying Rats: op WikiGTA (no offence! ) staat er dan gewoon een bolletje en bv: 20.52m...Maarja, waar zit die dan? En in de guide staan er twee foto'tjes per vogel... is gewoon makkelijker En ook, zo'n guide is gewoon nice vindik Oh, dat wist ik niet, das wel handig ja, maar even verder, op IGN staan er ook plaatjes bij. Idd, zo'n guide is eigenlijk een collectorsitem. Later, Reageren
snowguard3 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 er stond in de pu dat er ook een NL versie is? Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 er stond in de pu dat er ook een NL versie is? nl versie zou ik wel willen hebben kan ook wel engels maar Nederlands is altijd wat duidelijker Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Nee, mij maakt het ook niet uit dat hij in het Engels is. Ik kan wel Engels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.