Jump to content

Fifa 08

-GoldWing-

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb sinds gister fifa 08 op de xbox 360, maar als ik met het nederlands team wil spelen komen er hele vreemde spelersnamen in beeld.

Is hier een simpele verklaing voor of wat is het dan?

Of is hier een update voor via xbox live?

Greetzzzz -GoldWing-

Geplaatst: (bewerkt)
Hey, ik heb sinds gister fifa 08 op de xbox 360, maar als ik met het nederlands team wil spelen komen er hele vreemde spelersnamen in beeld.

Is hier een simpele verklaing voor of wat is het dan?

Of is hier een update voor via xbox live?

Greetzzzz -GoldWing-

Electronic Arts de makers van Fifa hebben vreemd genoeg weer niet de licentie van het Nederlandse elftal kunnen kopen. Een update via Xbox live is er dus logischerwijs ook niet.

Spijtig genoeg zal je het met Noteboom en zijn vrienden moeten doen :puh:.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

maar in teams in de engelse league mogen wel de nederlandse namen worden gebruikt en in het nederlands elftal niet.

Waarom is dat dan?

Geplaatst:
maar in teams in de engelse league mogen wel de nederlandse namen worden gebruikt en in het nederlands elftal niet.

Waarom is dat dan?

Ja, dat is nogal een ingewikkeld verhaal.

Zelf snap ik het ook niet echt, maar het komt er (Zoals GTA-freak2 al zei) op neer dat men de licenties niet

in handen heeft weten te krijgen.

Daardoor draagt het Nederlandse tenue in de game ook geen Nike teken, geen officiëel logo en geen spelersnaam op de achterkant.

Er is echter wel een simpele oplossing om toch met de officiële spelers te spelen:

• Ga naar het scherm waar je de nationale selecties in kunt stellen
  • Haal simpelweg de niet bestaande spelers eruit, en vervang ze door de officiële spelers

Veel succes! :cya:

Geplaatst:
Kan ik de gezichten dan ook veranderen of niet?

Nee, spelers die al in het spel zitten, kun je slechts op bepaalde punten aanpassen, waar het gezicht helaas

niet onder valt.

Wat je eventueel wel kunt doen is zelf een speler creeëren en die in de selectie opnemen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...