-GoldWing- Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Hey, ik heb sinds gister fifa 08 op de xbox 360, maar als ik met het nederlands team wil spelen komen er hele vreemde spelersnamen in beeld. Is hier een simpele verklaing voor of wat is het dan? Of is hier een update voor via xbox live? Greetzzzz -GoldWing- Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Hey, ik heb sinds gister fifa 08 op de xbox 360, maar als ik met het nederlands team wil spelen komen er hele vreemde spelersnamen in beeld.Is hier een simpele verklaing voor of wat is het dan? Of is hier een update voor via xbox live? Greetzzzz -GoldWing- Electronic Arts de makers van Fifa hebben vreemd genoeg weer niet de licentie van het Nederlandse elftal kunnen kopen. Een update via Xbox live is er dus logischerwijs ook niet. Spijtig genoeg zal je het met Noteboom en zijn vrienden moeten doen . Bewerkt: 29 juni 2008 door GTA-Freak2 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 maar in teams in de engelse league mogen wel de nederlandse namen worden gebruikt en in het nederlands elftal niet. Waarom is dat dan? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 maar in teams in de engelse league mogen wel de nederlandse namen worden gebruikt en in het nederlands elftal niet.Waarom is dat dan? Ja, dat is nogal een ingewikkeld verhaal. Zelf snap ik het ook niet echt, maar het komt er (Zoals GTA-freak2 al zei) op neer dat men de licenties niet in handen heeft weten te krijgen. Daardoor draagt het Nederlandse tenue in de game ook geen Nike teken, geen officiëel logo en geen spelersnaam op de achterkant. Er is echter wel een simpele oplossing om toch met de officiële spelers te spelen: Ga naar het scherm waar je de nationale selecties in kunt stellen Haal simpelweg de niet bestaande spelers eruit, en vervang ze door de officiële spelers Veel succes! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Kan ik de gezichten dan ook veranderen of niet? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Kan ik de gezichten dan ook veranderen of niet? Nee, spelers die al in het spel zitten, kun je slechts op bepaalde punten aanpassen, waar het gezicht helaas niet onder valt. Wat je eventueel wel kunt doen is zelf een speler creeëren en die in de selectie opnemen. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Oke, thanx voor jullie reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.