Jump to content

hoeveel moet de kosten


iron eagle

hoeveel mag de volgebnde gta maximaal kosten?  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. hoeveel mag de volgebnde gta maximaal kosten?

    • ?100
      2
    • ?80
      3
    • ?70
      15
    • ?60
      37
    • ?50
      52
    • maakt niks uit
      19


Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    5

  • Sasuke

    1

  • X-Zero

    1

  • iron eagle

    1

Gewoon €50,- zo duur zijn (bijna) alle nieuwe 3D spellen als ze uitkomen, dan na verloop van tijd (ongeveer 3 jaar) € 5,- Zo gaat het met alle spellen. Ik heb trouwens nog nooit een spel voor € 100 gezien. Lijkt me ook niet dat iemand dat dan nog legaal gaat kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

van mij 50 euro

hij zal wel meer gaan kosten als ze er reclame in gaan stoppen

zoals mac donalds.

maar R* gaat zijn eigen weg en maakt zelf verzonnen eettentje's

dus geen reclame en de game wordt minder in prijs

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje rare poll is dit.

Natuurlijk wil iedereen een zo goedkope prijs betalen.

Maar als hij meer kost dan ik heb gedacht zou ik het wel betalen , ik heb het er wel voor over.

Maar ik denk dat hij wel ongeveer tussen de 50 en 70 gaat kosten.

Want zoveel kosten de meeste nieuwe spellen.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon €50,- zo duur zijn (bijna) alle nieuwe 3D spellen als ze uitkomen, dan na verloop van tijd (ongeveer 3 jaar) € 5,- Zo gaat het met alle spellen. Ik heb trouwens nog nooit een spel voor € 100 gezien. Lijkt me ook niet dat iemand dat dan nog legaal gaat kopen.

Socom 2 met head was 80 euro .

Ik vindt 59.95 redelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon €50,- zo duur zijn (bijna) alle nieuwe 3D spellen als ze uitkomen, dan na verloop van tijd (ongeveer 3 jaar) € 5,- Zo gaat het met alle spellen. Ik heb trouwens nog nooit een spel voor € 100 gezien. Lijkt me ook niet dat iemand dat dan nog legaal gaat kopen.

Socom 2 met head was 80 euro .

Ik vindt 59.95 redelijk

ja 59,96 kan echt niet meer

Maar even serieus ze zeggen dat de PS3 €700 en de spellen €100 per stuk gaan kosten, en dit is van meerdere sites zoals GTplanet en ign.com

Dit vindt ik echt niet kunnen en ook na de PS3 zullen er vele PS2 games uitkomen zeker met de (tegen die tij) 100 miljoen verkochte PS2(momenteel is er echt een stormloop op die niuew modellen), want dat is echt een mega afzetmarkt tegen de paar miljoen PS3 die dan zijn verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon €50,- zo duur zijn (bijna) alle nieuwe 3D spellen als ze uitkomen, dan na verloop van tijd (ongeveer 3 jaar) € 5,- Zo gaat het met alle spellen. Ik heb trouwens nog nooit een spel voor € 100 gezien. Lijkt me ook niet dat iemand dat dan nog legaal gaat kopen.

Socom 2 met head was 80 euro .

Ik vindt 59.95 redelijk

ja 59,96 kan echt niet meer

Maar even serieus ze zeggen dat de PS3 €700 en de spellen €100 per stuk gaan kosten, en dit is van meerdere sites zoals GTplanet en ign.com

Dit vindt ik echt niet kunnen en ook na de PS3 zullen er vele PS2 games uitkomen zeker met de (tegen die tij) 100 miljoen verkochte PS2(momenteel is er echt een stormloop op die niuew modellen), want dat is echt een mega afzetmarkt tegen de paar miljoen PS3 die dan zijn verkocht.

maar ze kunnen het wel maken, ze kopen goede gamesbedrijven op en dan spelen ze gewoon een monopoly en kunnen ze de spellen zo duur maken als ze willen.

ik vind 50 euro ook best duur maar voor een goed spel als gta: sa vind ik dat het ook wel wat meer mag kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...